۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85512621
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

حدود ۲ تن مواد مخدر در گیلان کشف شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85512621
حدود ۲ تن مواد مخدر در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: یک تن و ۹۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف شده است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین حسن پور روز سه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریتهای مهم نیروی انتظامی، برخورد و مقابله با قاچاق و توزیع مواد مخدر است .

وی افزود: در این راستا با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری یک تن و ۹۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۲ درصد رشد دارد.

وی ادامه داد: همچنین، از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ معتاد، مصرف کننده، نگهدارنده و معتاد متجاهر را شناسایی و دستگیر کردیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

انهدام ۶ باند توزیع مواد مخدر در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید به تمرکز بر باندهای قاچاق مواد مخدر اضافه کرد: در این راستا طی سال جاری ۳۰۰ قاچاقچی شناسایی و دستگیر و ۶ باند توزیع مواد مخدر را منهدم کردیم.

سردار حسن پور بیان کرد: برخورد با معتادان، قاچاقچیان و باندهای توزیع مواد مخدر مطالبه مردم از نیروی انتظامی است؛ در این راستا تاکنون ۸۱۷ مورد طرح آرامش در شهر و در نقاط آلوده، پارکها و تفرجگاهها اجرا شد.

وی تاکید کرد: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و جدی است؛ مردم نیز در این بخش ما را همراهی می کنند و با توجه به اینکه روزانه هشت هزار و ۸۰۰ تماس با فوریتهای پلیس ۱۱۰ در گیلان برقرار می شود، بخشی از این تماسها منجر به انجام عملیات می شود که امیدواریم مردم همچنان در شناسایی توزیع کنندگان مواد مخدر ما را یاری کنند.

سردار حسن پور همچنین بر نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی در خصوص آثار سوء مواد مخدر تاکید کرد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha