۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۵:۰۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85513287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الجزیره: نخست‌وزیر قطر با مقام‌های ارشد حماس دیدار کرده است

تهران- ایرنا- شبکه الجزیره سه‌شنبه شب به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نخست‌وزیر قطر با مقام‌های ارشد حماس دیدار کرده است.

به گزارش ایرنا از الجزیره، محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر قطر در دوحه با مقام‌های ارشد جنبش حماس دیدار و گفت وگو کرده است.

بر اساس این گزارش، دیدار و گفت وگوی این مقام قطری با مسئولان ارشد حماس در راستای تلاش‌ها برای گشایش در زمینه مذاکرات آتش بس صورت گرفته است.

پیش تر باربارا لیف دستیار وزیر خارجه آمریکا در خاور نزدیک در اظهاراتی گفته بود: نقش قطر در تلاش‌های ما برای آزادی گروگان‌ها (اسیران) ضروری است.

وی افزود: برخی از تغییرات پیشنهادی حماس در مورد آتش بس قابل کار است اما برخی دیگر دشوارتر به نظر می‌رسند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲)، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha