علیرضا زاکانی فدایی انقلاب است

کرمانشاه - ایرنا - رییس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه این نامزد ریاست جمهوری فدایی انقلاب است، گفت که عزم ایشان ماندن در عرصه رقابت تا روز آخر است مگر اینکه مصالح جبهه انقلاب چیز دیگری باشد.

به گزارش ایرنا، علیرضا دودمان تیپی روز چهارشنبه در یک نشست خبری افزود: ایشان برای ماندن (در عرصه رقابت) آمده است ولی اگر مصلحت جبهه انقلاب چیز دیگری را نشان داده و برای ایشان این مصلحت مبرهن باشد، بدون شک به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از هم اکنون پیش بینی کردن این مساله کار سختی است، ادامه داد: گاهی ممکن است کنار رفتن در برخی شرایط به صلاح نباشد و گاهی هم ممکن است کنار رفتن یک نامزد موجب پیروزی یک نامزد دیگر شود.

رییس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در کرمانشاه یادآور شد: اگر قرار است کنار رفتن یک نامزد به نفع گفتمان آن جریان باشد حتما باید انجام شود و شرایط روزهای آینده از هم اکنون مشخص و قطعی نیست؛ باید دید نتیجه نظرسنجی ها چیست؟

دودمان تیپی با بیان اینکه زاکانی همواره فدایی بوده و مصلحت انقلاب برای وی همیشه در اولویت قرار داشته است تاکید کرد: آقای زاکانی به مصلحت جبهه انقلاب عمل خواهد کرد.

وی افزود: سه، چهار نفر از نامزدها در یک جبهه قرار دارند و ممکن است یک اجماعی روی دهد و برخی به نفع دیگری کنار بروند؛ گاهی کنار رفتن یک نامزد به نفع آن جریان و گفتمان آن نامزد است و گاهی هم نیست.

علیرضا زاکانی فدایی انقلاب است

دودمان تیپی با بیان اینکه ساختار کشور ما مردم سالاری دینی است و در نهایت این مردم هستند که تصمیم می گیرند و انتخاب می کنند یادآور شد: با برنامه های خوب صدا و سیما و کارهای کارشناسی مختلف تدارک دیده شده در این رسانه مردم می توانند براحتی فضای فکری هر نامزد را شناخته و در این میان انتخاب درستی انجام دهند.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر حضور زاکانی در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه برنامه های صدا و سیما بسیار فشرده است از این رو پیش بینی نمی شود ایشان سفرهای استانی آنچنانی داشته باشد.

رییس ستاد انتخاباتی زاکانی در استان کرمانشاه در مورد ویژگی شخصیتی این نامزد ریاست جمهوری افزود: ایشان فردی ساده زیست و به معنای واقعی بسیجی و فدایی واقعی انقلاب و مردم است که مصلحت انقلاب را هرچه باشد انجام می دهد و نسبت به مساله فساد بسیار حساس هستند.

به گزارش ایرنا، ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha