آزادسازی ۱۸۰ میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در رامسر

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی رامسر از آزادسازی هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی روز چهارشنبه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی، دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی دهستان جواهرده در حوزه پاسگاه سخت سر شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
او افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی‌های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی‌ها و بناهای ایجاد شده در این زمین‌ها اقدام شد.

سرهنگ نبوی از آزادسازی هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و گفت: ارزش زمین‌های رها سازی شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با اشاره به تشکیل پرونده برای یک نفر و معرفی وی به مراجع قضائی در این ارتباط، افزود: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

آزادسازی ۱۸۰ میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در رامسر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha