۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85513810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادگستری بوشهر مشکلات باشگاه ایران جوان را پیگیری می‌کند

بوشهر- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضا در تحقق حقوق عامه و برای حل مشکلات باشگاه ایران‌جوان بوشهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

به گزارش ایرنا " مهدی مهر انگیز " روز چهارشنبه در نشست با مسوولان باشگاه ایران جوان بوشهر اظهار کرد: باتوجه به اینکه باشگاه ورزشی ایران‌جوان بوشهر نقش مهمی در تربیت و پرورش جوانان و نوجوان دارد دستگاه قضا در راستای حفظ حقوق عامه به بررسی مشکلات این باشگاه ورود کرده که امید می‌رود با ارائه راهکارهای لازم این مشکلات ساماندهی شود.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم دستگاه قضا در استان بوشهر تحقق حقوق عامه و ساماندهی مشکلات مردم است.

دادگستری بوشهر مشکلات باشگاه ایران جوان را پیگیری می‌کند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دادگستری استان بوشهر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در اقشار جوان و نوجوان است که در این زمینه از همه راهکارها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید

پیگیری حقوق عامه تا حصول نتیجه در بوشهر پیگیری شود

پرداخت ۲۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی به استان بوشهر قطعی شد

رئیس کل دادگستری بوشهر: پرونده کیفری برای مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی متخلف تشکیل می‌شود

وی باشگاه‌های ورزشی را از ظرفیت‌های مهم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و ادامه داد: باشگاه ایران‌جوان بوشهر با داشتن پیشینه و قدمت تاریخی بسیار زیاد دارای مشکلات مالی است که ساماندهی این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

مهرانگیز یادآور شد: باشگاه‌های ورزشی متعلق به همه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است برهمین اساس جزو حقوق عامه محسوب می شود.

قدمت ۷۴ ساله باشگاه ایران‌جوان بوشهر

مدیرعامل باشگاه ایران جوان بوشهر نیز گفت: در این باشگاه بازیکنان متعددی از جمله مهدی طارمی، مهدی قائدی، حسین ماهینی و دیگر بازیکنان به باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف کشور و جهان معرفی شده است.

" سعید مفتخر " با بیان اینکه این باشگاه در سال‌های گذشته مشکلات مالی زیادی داشته است افزود: هم اینک بدهی باشگاه ایران‌جوان به رستوران‌ها، هتل‌ها به مرحله اجرای احکام دادگستری رسیده است.

وی با بیان اینکه راهی جز تمکین اجرای احکام نداریم یادآور شد: برای رفع این مشکلات در پی راهکارهای مختلف بودیم تا از این مرحله گذر کنیم و در این راستا نشستی با رئیس کل دادگستری استان بوشهر تشکیل شد.

مدیرعامل باشگاه ایران‌جوان بوشهر اضافه کرد: دغدغه دستگاه قضا کمک این باشگاه و ادامه فعالیت است و در این راستا راهکارهای مختلفی برای ساماندهی این مشکلات توسط ارائه شده است.

مفتخر یادآور شد: بر اساس تاکیدات رئیس کل دادگستری با طلبکاران نشست‌هایی تشکیل می‌شود و راهکارهای لازم برای حل مشکلات آنان و باشگاه ایران‌جوان ارائه می‌شود.

وی گفت: باتوجه به فعالیت ۳۰۰ بازیکن و ورزشکار در در باشگاه ایران‌جوان بوشهر حل مشکل باشگاه نقش اثربخش و تأثیرگذاری در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha