شهروندان فیروزکوه از سازه های نیمه کاره به دلیل وزش باد شدید فاصله بگیرند

فیروزکوه - ایرنا- معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه گفت: هشدار نارنجی وقوع سیلاب و وزش باد شدید توسط اداره هواشناسی در فیروزکوه اعلام شده و به شهروندان توصیه می شود از سازه های نیمه کاره فاصله بگیرند.

به گزارش ایرنا، حیدرقلی قاسم زاده روز چهاشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش باران ، رعد و برق ، وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در استان تهران و شهرستان فیروزکوه خبر داد اعلام شده واین مخاطره تا پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه در استان به ویژه در شمال فیروزکوه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهروندان از حضور افراد در مناطق مرتفع ، دکل ها پرهیز کنند و درخواست و انتظار داریم که شهروندان نسبت به مستحکم سازی تابلوهای تبلیغاتی برای پیشگیری از خطرات احتمالی پرتاب شدن آقدام کنند.

معاون عمرانی فرماندار فیروز کوه با اشاره به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید و اختلال در تردد و احتمال آب گرفتگی و جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها نیز هشدار داد و بیان کرد:با توجه به احتمال ریزش سنگ در گردنه‌ها و جاده‌ ها رانندگان در تردد در این مسیرها احتیاط لازم را داشته باشند.

قاسم زاده گفت: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی الزامی است و مدیریت بحران در حالت آماده باش خواهد بود.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha