۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85514107
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برپایی ۷ اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده کاشمر

۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85514107
برپایی ۷ اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده کاشمر

تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت هلال احمر از برپایی هفت اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده کاشمر خبر داد و گفت: بیشتر مصدومان از بیمارستان ترخیص شدند.

به گزارش ایرنا، یعقوب سلیمانی پس از بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان کاشمر در خراسان رضوی، اظهار داشت: در بازدیدی که از مناطق زلزله زده و مراکز درمانی داشتیم، مشخص شد عوامل هلال‌احمر، فرمانداری و دیگر نهادها دست در دست هم خدمات خیلی خوبی را به زلزله زدگان ارائه کردند.

وی افزود: تاکنون هفت اردوگاه اسکان اضطراری برای زلزله زدگان برپا شده است و اگر نیاز باشد این اردوگاه‌ها افزایش پیدا خواهد یافت.

به گفته سلیمانی، جمعیت هلال‌احمر تا آخرین لحظه در کنار مردم قرار دارد و خدمات خود را به زلزله‌زدگان ارائه خواهد کرد.

برپایی ۷ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده کاشمر

برپایی ۳۴۰ دستگاه چادر اسکان

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: در همان ساعات اولیه، پس از وقوع زلزله به جهت آمادگی که در مجموعه هلال احمر وجود دارد، به جهت، اصول و اهدافی که در جمعیت حاکم است، نیروهای امدادی در منطقه زلزله‌زده حضور پیدا و عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کردند.

سلیمانی با بیان این که ۳۴۰ دستگاه چادر در اردوگاه‌های برپا شده است، افزود: ۲۲۶ امدادگر درقالب ۴۱ تیم عملیاتی و واکنش سریع، یک فروند بالگرد و بیش از ۱۷ خودروی امدادی، در ۷۶ عملیات امدادی شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، زلزله پنج ریشتری کاشمر ساعت ۱۳ و ۲۴ دقیقه ظهر دیروز سه‌شنبه بین ۲ شهرستان کاشمر و خلیل‌آباد به وقوع پیوست.

جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که ۱۱۵ هزار نفر در شهرهای کاشمر و "فرگ قلعه" و بقیه در ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha