امتداد گفتمان شهید جمهور پیش روی نامزدهای تحول‌خواه جبهه انقلاب است

تهران- ایرنا- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در حمایت از علیرضا زاکانی در بیانیه‌ای نوشت: شکوه حضور، حماسه انتخاب، خلق امید، تحقق تحول و نمایش بصیرت، وحدت و همدلی همه باورمندان به امتداد گفتمان رئیس‌جمهور شهید، پیش روی نامزدهای تحول‌خواه جبهه انقلاب است.

به گزارش گروه احزاب ایرنا، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در حمایت از علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای نوشت: شکوه حضور، حماسه انتخاب، خلق امید، تحقق تحول و نمایش بصیرت، وحدت و همدلی همه باورمندان به امتداد گفتمان رئیس‌جمهور شهید، پیش روی نامزدهای تحول‌خواه جبهه انقلاب است.

این بیانیه افزود: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با رصد همه‌جانبه وضعیت داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و شاخص‌های انتخاب نامزد برتر، درک عمیق از انتظارات مردم و پاسخ به مطالبات برجای مانده، حفظ شأن و منزلت نامزدهای جبهه انقلاب را تأکید می‌کند.

بیانیه یادآورشد: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی همچنین با درک اهمیت استیصال آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و نفوذی‌های فتنه‌اندیش غرب‌گرا و غرب‌پرست داخلی، برای به انحراف بردن راهبرد مقاومت منطقه و تهی کردن جامعه از حکمرانی دینی، شخصیت پرتلاش، جوان‌باور، تحول‌آفرین، انقلابی، مردمی، دردآشنا، مدیر فسادستیز و عدالت‌خواه دکتر علیرضا زاکانی را به‌عنوان نامزد اصلح و پدیده شایسته این دوره انتخابات معرفی می‌کند.

این بیانیه اضافه کرد: ما بر این باوریم که بی‌تردید نامزدهای جبهه انقلاب با درک نقش تاریخی خود در ایجاد همدلی و حرکتی هماهنگ و هوشمندانه و تمرکز بر نامزد شاخص، براساس سازوکارهای توافق شده، می‌توانند ضمن بالا بردن مشارکت حداکثری، راه را بر شیطنت‌های نظام سلطه و در کمین نشستگان ببندند.

این بیانیه خاطرنشان کرد: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی شمارش معکوس روزها، ساعت‌ها و لحظه‌های دلنشین رسیدن به جمعه ۸ تیرماه را دنبال می‌کند تا خلق حماسه‌ای دیگر برای تداوم راه شهیدان را شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha