شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات ریاست جمهوری در مازندران تشکیل شد

ساری- ایرنا- رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به تعیین شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان گفت: با اختصاص قاضی کشیک در زمان برگزاری انتخابات و همچنین با حضور میدانی دادستان ها در همه حوزه های قضایی، رصد و نظارت کامل بر فرایند برگزاری انتخابات می شود.

به گزارش ایرنا، عباس پوریانی روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تا کنون شکایتی از تخلف انتخابات در استان گزارش نشده است، افزود: فرایند برگزاری انتخابات توسط دستگاه قضایی رصد می شود.

رییس کل دادگستری مازندران بر لزوم رصد فضای مجازی در فرایند برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از جرائم و تخلفات در بستر فضای مجازی انجام شود.

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری موضوعی را بسیار حساس خواند و ادامه داد: تکالیف و مسوولیت های دست اندرکاران و متولیان امر نیز بسیار مهم است.

پوریانی تصریح کرد: متولیان برگزاری انتخابات و همچنین دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت انتخابات باید اهتمام ویژه ای نسبت به انجام وظایف و تکالیف خود داشته باشند و قطعاً دستگاه قضایی نیز در مسیر برگزاری انتخاباتی سالم، با تمام توان و ظرفیت تلاش خواهد کرد.

پوریانی بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات نیز تاکید کرد و گفت: باید با بهره مندی از همه ظرفیت ها، بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

در روز هشتم تیرماه رای گیری از مردم مازندران در سه هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رای انجام می شود که از این تعداد هزار و ۴۵۹ شعبه شهری و هزار و ۷۶۹ شعبه روستایی، ‌۲ هزار و ۵۴۳ شعبه ثابت و ۶۸۵ شعبه سیار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha