اظهارنظرها درباره عملکرد دولت سیزدهم با شرط انصاف همراه باشد

اراک - ایرنا - وزیر کشور با بیان اینکه افراد در اظهارنظر در خصوص عملکرد دولت سیزدهم شرط انصاف را راعیات کنند، گفت: این افراد باید سری به استان‌های مختلف کشور بزنند تا حجم کارهای انجام شده در طول سه سال گذشته را از نزدیک ببینند و بعد اظهارنظر کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «احمد وحیدی» روز پنجشنبه در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی در هتل امیرکبیر اراک، افزود: افراد وابسته به طیف‌های مختلف سیاسی نباید دستاوردهای بزرگ دولت را زیر سوال ببرند و به آن خدشه وارد کنند زیرا تمام این دستاوردها در قالب اعداد و ارقام مشخص است.

وی بیان کرد: شهید رئیسی به ظرفیت‌های داخلی کشور ایمان داشت و بر این اساس احیای واحدهای تولیدی راکد و تعطیل را در دستور کار قرار داد و در همین استان مرکزی تعداد زیادی از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل از جمله آذرآب و هپکو به چرخه تولید بازگشتند.

وزیر کشور بیان کرد: مکتب مدیریتی شهید رییسی از نظر نرم افزاری و سخت افزار قوی است و کارایی خود را کمتر از سه سال نشان داد و آثار و برکات این مکتب همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.

وحیدی اظهار کرد: مهمترین ویژگی مکتب شهید رئیسی اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و پرهیز از ناتمام گذاشتن کارها بود، بنابراین رئیس جمهور آینده با نیم‌نگاهی به این مکتب ارزشمند می‌تواند مسیر شهید جمهور را ادامه دهد.

وی افزود: طبق گزارش بانک جهانی، رشد اقتصادی کشور در دولت سیزدهم به چهار و نیم درصد رسید که از رشد کشور های همسایه بالاتر است که نتیجه مکتب مدیریتی شهید رییسی است.

وزیر کشور گفت: بخش مسکن قبل از دولت سیزدهم، رشد منهای ۶ درصد داشت اما اکنون با اجرای طرح بزرگنهضت ملی مسکن به بیش از ۶ درصد رسیده است.

وحیدی بیان کرد: طرح تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی اراک هشت ماه زودتر زیر بار ترافیک رفت و بهانه‌ای برای کندشدن عملیات اجرایی در این طرح وجود نداشت.

وی اضافه کرد: برخی افراد به صورت غیرمعقول می‌خواهند کارها و اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم را زیر سوال ببرند و دوست ندارند این اقدامات را ببینند و قصد ناامید کردن مردم را دارند.

وزیر کشور گفت: یکی از این مواردی که مورد توجه دولت سیزدهم بود حوزه مسکن و کالا برگ بود که موجب ثبات قیمت کالاها شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha