خانوار پشت نوبتی دریافت مستمری بهزیستی در کشور وجود ندارد

سنندج- ایرنا- معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر هیچ خانوار پشت نوبتی دریافت مستمری در کشور وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، علی محمد قادری روز پنجشنبه در رویداد ملی "پویش چله خدمت" در سنندج، اظهار کرد: سازمان بهزیستی در زمینه های مختلف مسکن، اشتغال و درمان به مددجویان خود خدمات ارائه می دهد.

وی با اشاره به اجرای پویش چله خدمت، افزود: پویش چله خدمت در دولت سیزدهم آغاز شده است و تا واپسین لحظات دولت نیز پیگیری خواهد شد و در راستای این پویش، بیش از ۵۵۰ هزار خانوار جدید به مددجویان این سازمان اضافه شده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: در راستای اجرای این پویش، میز خدمت به صورت همزمان از سوی سازمان بهزیستی در سراسر کشور برگزار می‌شود و در کنار آن تعدادی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز حضور دارند.

استاندار کردستان نیز در حاشیه این پویش در سنندج گفت: با توجه به اینکه از قبل این برنامه اطلاع‌رسانی شده است، جامعه مخاطب سازمان بهزیستی امروز در قالب میز خدمت (پویش چله خدمت) از نزدیک با رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند و مسائل و مشکلات خود را منتقل خواهند کرد.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: امروز همچنین تعدادی از دستگاه‌های مرتبط با سازمان بهزیستی نیز در این میز خدمت حضور دارند و به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

وی اضافه کرد: با نگاه خوب سازمان بهزیستی کشور کمک‌های خوبی از محل ظرفیت‌های ملی به جامعه هدف سازمان، خواهد شد که جای خرسندی دارد.

علی‌محمد قادری معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان بهزیستی کشور که امروز به استان کردستان سفر کرده است، در سفر خود با محوریت پویش چله خدمت، با مردم مناطق کم برخوردار سه شهرستان سنندج، کامیاران و قروه ملاقات مردمی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha