واکنش نویدکیا به حواشی مس: واقعیت فوتبال است و نمی‌شود کتمان کرد

تهران- ایرنا- سرمربی مس رفسنجان در خصوص حاشیه‌های این تیم گفت: این اتفاقات واقعیت فوتبال ماست و نمی‌شود آن را کتمان کرد.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پنجشنبه شب بعد از شکست مقابل سپاهان اصفهان در فینال جام حذفی در جام حذفی اظهار داشت: اگر دقیقه ۸ اشتباه نمی‌کردیم و گل نمی‌خوردیم می‌توانستیم بازی بهتری انجام دهیم‌ سپاهان خوب بازی کرد. یک گل روی اشتباه خوردیم و یک گل هم برای وی ای آر بود ( خنده). به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. ما تلاش کردیم ولی آنها بهتر از ما بازی کردند.

وی در خصوص حواشی اخیر در مورد مس بیان کرد: چند روز پیش ۱۲۰ دقیقه بازی سختی داشتیم. این روزها نیز خیلی اذیت شدیم. تا همین جا بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و به فینال رسیدند. اینها واقعیت فوتبال است و نمی‌شود کتمان کرد.

سرمربی مس در مورد استعفاش در میانه راه عنوان داشت: مشکلات زیاد بود. به مرور همه چیز بهتر شد و به تیم کمک شد. هنوز این باشگاه مشکلات زیادی دارد. شرکت مس ۴ تیم دارد و این یک معضل است که باید مدیریت شود. با این شرایط شاید نشود در سال‌های آینده در لیگ برتر تیم‌داری کنند.

نویدکیا در واکنش به تشویق هواداران سپاهان اصفهان گفت: من سال‌های زیادی با آنها زندگی کردم. جام‌های زیادی بردیم. برای خودم ناراحتم و برای سپاهان خوشحال.

وی درباره اشتباه بازیکنانش بیان کرد: اشتباهات بخشی از فوتبال است و در مورد آن نمی‌شود حرف زد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha