هشدار دادگستری گلستان‌ به هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

گرگان- ایرنا- رییس‌کل دادگستری گلستان‌ به هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد از تفرقه و دامن‌زدن به اختلافات قومی و مذهبی در روزهای منتهی به برگزاری این رویداد مهم سیاسی اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حیدر آسیابی در جمع نمازگزاران امروز گرگان اظهار کرد: در صورت مشاهده گزارش‌های مربوط به این گونه تخلفات، متهمان با برخورد قضایی روبرو خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در دادگستری گلستان در راستای تحول سند قضایی ابلاغ شده در حمایت از واحدهای تولیدی توفیق چشمگیری داشتیم و در نتیجه آن بیش از ۱۱۰ واحد تولیدی سال گذشته با پیگیری‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان احیاء یا از تعطیلی آنها جلوگیری شد که در نتیجه آن نزدیک به سه هزار فرصت شغلی حفظ شد.
هشدار دادگستری گلستان‌ به هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
رییس کل دادگستری گلستان‌ گفت: صیانت از جنگل النگدره، رفع موانع طرح گردشگری آشوراده، کشف و رسیدگی به پرونده فساد شهرداری گرگان و رفع موانع حقوقی پتروشیمی از جمله اقدامات سال گذشته دستگاه قضایی بود.

آسیابی افزود: سال ۱۴۰۲ بیش از نیم میلیون پرونده به محاکم و شوراهای حل اختلاف استان وارد شد که رسیدگی به این رقم با تعداد قاضی محدود، کاری طاقت فرساست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد و از آنان خواست، از حق شهروندی خود برای انتخاب فرد اصلح استفاده کنند و به تکلیفی که در برابر شهدا داریم عمل کنیم.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: دیدارهای مردمی و برپایی میزهای خدمت قضایی، در طول سال در مساجد و مصلاها برگزار می‌شود اما در هفته قوه قضاییه این برنامه ها پُررنگ‌تر است.

هشدار دادگستری گلستان‌ به هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

حیدر آسیابی افزود: امروز در میز خدمت قضایی بیش از ۱۰۰ نفر از نمازگزاران درخواست‌های خود را مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از درخواست‌ها همین امروز رسیدگی شد و برای مواردی که نیاز به پیگیری بیشتر داشت نیز، مشخصات مراجعین ثبت و پس از بررسی به بخش‌های مربوطه برای رسیدگی ارجاع خواهد شد.

رییس اتاق اصناف گرگان هم گفت: در استان ۷۵ هزار واحد صنفی در قالب ۳۰۰ اتحادیه و گرگان نیز ۲۵ هزار واحد صنفی در قالب ۵۷ اتحادیه زیر نظر اتاق اصناف فعالیت دارند.

هشدار دادگستری گلستان‌ به هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

محمد ذاکرزاده پیش از خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۰۰ هزار و ۹۲۴ بازرسی از واحدهای صنفی مختلف استان انجام که منجر به تشکیل سه هزار و ۹۱۲ فقره پرونده گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha