۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
کد خبر: 85515836
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو تروریست داعشی در عراق دستگیر شدند

۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
کد خبر: 85515836
دو تروریست داعشی در عراق دستگیر شدند

بغداد - ایرنا - دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از بازداشت دو تروریست داعش و انهدام چندین مخفیگاه تیمی آنان در مناطق مختلف خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان‌های ضد تروریسم چندین عملیات در مناطق مختلف کشور انجام دادند و طی هماهنگی نظامی و اطلاعاتی دقیق توانستند یک فرد تحت تعقیب را در منطقه الاعظمیه در بغداد پایتخت عراق بازداشت کنند.

این منبع افزود: یگان‌های مبارزه با تروریسم در استان الانبار نیز موفق شدند یک تروریست دیگر را در منطقه فلوجه دستگیر کنند.

در این بیانیه آمده: یگان‌های مبارزه با تروریسم در چارچوب حملات خود برای تحت پیگرد قرار دادن بقایای گروه تروریستی داعش، توانستند ۸ غار و مخفیگاه تیمی این گروه را در جنوب کوه‌های مخمور و مناطق دورافتاده نزدیک زاب سفلی را شناسایی، منهدم و پاکسازی کنند.

یگان‌های مبارزه با تروریسم در عملیات خود همچنین توانستند مجموعه‌ای از تجهیزات گروهک‌های تروریستی داعش حاوی ۱۴ بمب دست ساز را در منطقه الطارمیه کشف و ضبط کنند.

همچنین فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق نیز امروز از کشف اجساد ۳ عنصر تروریستی داعش پس از حمله هوایی جنگنده‌های اف ۱۶ عراق در وادی الشای کرکوک در شمال عراق خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha