۲۰ مزرعه غیرمجاز تولید رمز ارز در کرمانشاه کشف و ضبط شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افزایش قابل توجه پاداش شناسایی و معرفی تولیدکنندگان غیر مجاز رمز ارز در کشور خبر داد و گفت: سال گذشته و سه ماه ابتدایی امسال با کمک دستگاه‌های امنیتی، قضائی و نیروی انتظامی بیش از ۲۰ مزرعه و تعداد ۵۳۷ دستگاه ماینر در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده و این روند نیز با تمام توان در دست اجرا است.

به گزارش ایرنا؛ «محمد مرادی» روز شنبه در این ارتباط اظهار کرد که شناسایی و معرفی متخلفان مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز از سوی اشخاص حقیقی، حقوقی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را مشمول دریافت پاداش و حق کشف عنوان کرد که از ۲۲ اردیبهشت امسال اجرایی شده است.

وی ضمن هشدار به عوامل مراکز غیرمجاز عنوان کرد: پاداش معرفی مراکز استخراج غیرمجاز در ۲ مرحله پرداخت می شود و اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند نسبت به اعلام موارد مشکوک در سایت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir و یا به شماره تلفن۰۸۳۳۸۲۱۲۷۴۷ دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت در بخش ثبت گزارش رمز ارز غیر مجاز اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲ برابری سقف پاداش کشف ماینر غیر مجاز در دوایر دولتی توضیح داد: مرحله نخست پاداشها شامل اعطای یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیر مجاز است که تا سقف ۲۵ میلیون تومان بابت معرفی مراکز غیرمجاز خصوصی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای معرفی ماینرهای غیر مجاز در مراکز دولتی و غیر دولتی که از بودجه عمومی استفاده می کنند، در نظر گرفته شده و طی ۱۵ روز کاری به عامل شناسایی کننده پرداخت می شود.

مرادی محاسبه بخش دوم پاداشها را متناسب با مدت و میزان استفاده غیر مجاز از انرژی برق در مراکز غیر مجاز رمز ارز عنوان کرد که بیش از یک سوم این بخش از پاداشها طی مدت ۴۰ روز به عامل شناسایی کننده و الباقی به مجریان و ضابطان قضایی ذی ربط پرداخت می شود.مهندس مرادی در پایان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

این استان با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha