۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85516150
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ستاد دانشگاهیان قالیباف در خوزستان آغاز به کار کرد

اهواز - ایرنا - ستاد دانشگاهیان قالیباف شامگاه جمعه با حضور جمعی از دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد دانشگاهیان قالیباف شامگاه جمعه در این آیین اظهار کرد: جایگاه قالیباف به عنوان رییس مجلس نشان داده که او در برنامه‌ریزی و تصمیم گیری‌ها به خوبی عمل می‌کند.

سیدمحمد حسینی افزود: باید رییس جمهوری انتخاب شود که راه شهید جمهور را ادامه دهد چرا که وی به دنبال رفع فقر در کشور بود بنابراین این مسیر باید با جدیت بیشتری تداوم یابد.

وی ادامه داد: هیچ یک از نامزدها به اندازه قالیباف توانایی کار اجرایی را ندارد به همین دلیل باید شخصی را انتخاب کنیم که توانمندی لازم برای اداره کشور را داشته باشد.

حسینی بیان کرد: بهبود وضع معیشت مردم پس از انقلاب اسلامی ایران محسوس است اما برخی نامزدها در تبلیغات خود نسبت به وضعیت امروز کشور سیاه‌نمایی می‌کنند؛ وظیفه ما دانشگاهیان آگاه سازی جامعه بوده و باید در یک هفته باقیمانده تا انتخابات تلاش بیشتری کنیم.

همچنین در این مراسم فعالان دانشگاهی و اساتید دانشگاه‌ها به بیان مطالب و حمایت از قالیباف پرداختند.

فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هفته گذشته به صورت رسمی آغاز شده و دفاتر انتخاباتی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان همزمان با سایر استان ها آغاز به کار کرده اند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha