بلاتکلیفی در نساجی؛ ساکت الهامی خداحافظی کرد

ساری- ایرنا- ساعاتی پس از انتشار خبر تصمیم مالک باشگاه نساجی برای واگذاری امتیاز این باشگاه، سرمربی نساجی هم که حضورش در این تیم برای فصل بعد درخواست مهم هواداران بود، از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی که عملکرد موفقی در نساجی داشت و برای دومین بار توانست این تیم را از سقوط به لیگ آزادگان نجات دهد، با متنی که در نخستین ساعت بامداد شنبه در صفحه شخصی خود منتشر کرد از پایان دوره حضورش روی نیمکت نساجی خبر داد.

الهامی در حالی از سرمربیگری نساجی کناره‌گیری کرد که پیش از این با مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسیده بود و حتی دیروز -جمعه- حمیدرضا بایندریان مدیرعامل باشگاه نساجی پس از اعلام خبر تصمیم به واگذاری امتیاز این باشگاه به هواداران اطمینان خاطر داد که الهامی در تیم ماندنی است و گفت: «قرارداد آقای الهامی برای فصل آینده تمدید شده، دروازه‌بان برزیلی تیم مانده است و بقیه مسائل هم رو به روال است. یک تیم شسته و رفته و کامل را در اختیار داریم که هر مالک و مؤسسه‌ای که آن را در اختیار بگیرد، مشکلی بابت گذشته نخواهد داشت.»

اما ساعاتی پس از این اظهارنظر الهامی با انتشار متنی احساسی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد که قصد جدا شدن از تیم را دارد. الهامی در متن خود دلیل جدایی‌اش را نیز تصمیم مالک باشگاه به جدایی از نساجی و کم‌توجهی مسئولان به این باشگاه خصوصی اعلام کرده است.

او در صفحه خود نوشته است: «سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفته‌ام و دارم این سخت‌ترین تصمیم را به سخت‌ترین شکل ممکن اعلام می‌کنم. آدم به غریبه‌ها خیلی راحت می‌تواند بگوید: خداحافظ. اما وقتی مخاطب کسانی هستند که برایت مثل اعضای خانواده‌ات می‌مانند، آرزو می‌کنی که کاش واژه خداحافظ اختراع نمی‌شد.

بله! اکنون شرایط به گونه‌ای است که مجبورم اعلام کنم که دیگر نمی‌توانم به عنوان سرمربی در خدمت نساجی کبیر باشم. وگرنه هیچ خداحافظی نمی‌تواند من را از تیمی جدا کند که سلول به سلول عاشقانه دوستش دارم و لحظه به لحظه از آن خاطره…

صادقانه‌ترین توصیف شرایط آن است. به همان دلایلی که مهندس حدادیان مجبور هستند از تیمی که چون فرزند دوستش دارد، جدا شود، من هم مجبور هستم تلخی وداع را به جان بخرم. من با مهندس حدادیان برای فصل آینده به توافق رسیده بودم. هدف هر دو ما، شاد کردن دل هواداران مهربان نساجی بود. ولی وقتی شرایط مهیا نباشد، نماندن بهتر از شرمندگی است.

گاهی آدم با بودن کمک می‌کند گاهی با نبودن. کوچک‌ترین شرایط، حق بازی در شهر خود است. حق مردم مازندران نیست که تیم‌شان شهر به شهر آواره باشد. مخلص کلام این است که من با مهندس حدادیان آمدم و دست دادم و اکنون هم ضمن گفتن خسته نباشید و تشکر فراوان در کنار ایشان از شما خداحافظی می‌کنم تا دست مالکان بعدی باز باشد تا با هر کادر فنی که راحت هستند، کار کنند. من هم مثل یک هوادار مثل همیشه با تمام قلبم برای موفقیت نساجی کبیر مشتاق هستم. با شما بودن، هیچ ربطی به نشستن روی نیمکت ندارد. به امید روزهای بهتر»

بلاتکلیفی در نساجی؛ ساکت الهامی خداحافظی کرد

الهامی چهارم اسفند ۱۴۰۲ پس از برکناری لوکاس آلکاراز از سرمربیگری نساجی هدایت این تیم را در شرایطی به عهده گرفت که ۱۳ مسابقه تا پایان فصل مانده بود و با کسب ۱۱ امتیاز از ۱۷ مسابقه به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی سقوط در رتبه شانزدهم جدول لیگ قرار داشت.

او توانست با کسب پنج برد و سه تساوی از ۱۳ مسابقه ۱۸ امتیاز کسب کند و با رساندن مجموع امتیازات نساجی به عدد ۲۹، از سقوط این تیم به لیگ آزادگان جلوگیری کند.

طی روزهای اخیر مباحثی درباره احتمال خانه‌به‌دوشی مجدد نساجی در فصل بعدی لیگ برتر به دلیل استاندارد نبودن ورزشگاه شهید وطنی مطرح شده است. فدراسیون فوتبال اعلام کرد ورزشگاه‌هایی که نواقص موجود را برطرف نکنند در فصل بعد نمی‌توانند میزبان مسابقات باشد و ورزشگاه شهید وطنی هم یکی از همین ورزشگاه‌هاست.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرده که مهم‌ترین مشکل فعلی ورزشگاه شهید وطنی وضعیت ورودی این ورزشگاه است که اتوبوس وارد ورزشگاه نمی‌شود.

وی گفت: امیدواریم با علاقه‌مندی که بین هواداران و مجموعه باشگاه نساجی مشکل ورودی و بخشی از سکوها بهبود یابد و شرایط را بهبود ببخشند. در غیر این صورت ورزشگاه جایگزین باید تعیین شود. ما امیدواریم که ورزشگاه به شروع لیگ برسد.

علاوه بر این موضوع برخی مسائل دیگر که از سوی مدیران این باشگاه مصداق کم‌توجهی به تیم نساجی است سبب شده مدیران نساجی برای ادامه فعالیت و مالک باشگاه نیز برای ادامه تیمداری دلسرد شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha