روایت پیشکسوت پرسپولیس از قهرمانی سرخپوشان+ فیلم

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وقتی که پرسپولیس قهرمان شد هیچ‌کس شوق و اشتیاق نداشت و این موضوع هم به خاطر پرخاشگری برخی از مربیان و بازیکنان دیگر تیم‌ها است که فوتبال کشورمان را جذاب نمی‌کند.

ضیا عربشاهی در میزگرد گروه ورزشی ایرنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بازی همیشگی خود را مقابل مس‌رفسنجان انجام نداد. من و بعضی‌ از پیشکسوتان حرص می‌خوردیم که چرا بازیکنان استرس داشتند ولی تا دقیقه ۶۰ پرسپولیس اصلا بازی نمی‌کرد. جای تعجب دارد که چرا سروش رفیعی در داخل زمین عصبانی است من همیشه از این بازیکن تعریف می‌کنم چون بهترین هافبک ایران است و امیدوارم در ادامه راه کنترل خود را حفظ کند.

وی افزود: پرسپولیس در مقابل مس‌رفسنجان خوب بازی نکرد و اینکه خوب بازی نکرد دو دلیل دارد چون مس‌ با ۳ دفاع مرکزی بازی کرد و کار را برای تیم پرسپولیس سخت‌تر کرده بود. من متاسفم برای بازیکنان پرسپولیس که نمی‌توانند ضربات ایستگاهی را خوب بزنند و این یک نقطه ضعف برای پرسپولیس است. در قانون فوتبال یعنی ۵ ضربه ایستگاهی یک گل محسوب می‌شود که بازیکنان نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: وقتی که پرسپولیس برد هیچ‌کس شوق و اشتیاق نداشت و این موضوع هم به خاطر پرخاشگری برخی از مربیان و بازیکنان دیگر تیم‌ها است که فوتبال کشورمان را جذاب نمی‌کند.

عربشاهی در مورد سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی گفت: قلعه‌نویی چیزی از مربیگری نمی‌داند چون من از نزدیک شاهد تمرینات او بودم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha