ستادهای انتخاباتی قم تبلیغات شهری خود را با هماهنگی شهرداری دنبال کنند

قم - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: ستادهای انتخاباتی قم با هماهنگی شهرداری اقدام به نصب بنر و فضاسازی شهر کنند تا همه مسائل به ویژه مساله ایمنی به طور کامل صورت پذیرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری کل استان و نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم در ستاد انتخابات استان برگزار شد و مسائل و نکات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مهم ترین مساله ای که در این جلسه مطرح شد بحث هماهنگی و همگامی ستادهای انتخاباتی در موضوع تبلیغات سطح استان بود که تذکراتی در این زمینه داده شد؛ ظرفیت های استان در موضوع تبلیغات به نمایندگان نامزدها ارائه شده و تاکید کردیم که همه نامزدها از این ظرفیت‌ها به نحوه احسن استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: از نمایندگان نامزدها خواستیم که در حوزه تبلیغات شهری ابتدا با شهرداری هماهنگی لازم را انجام داده و سپس اقدام های خود را انجام دهند؛ ستادها خودسرانه نمی‌توانند بحث تبلیغات و فضاسازی شهری را دنبال کنند و باید با هماهنگی شهرداری این موضوع صورت گیرد.

حاجی زاده اضافه کرد: ظرفیت‌های تبلیغاتی استان در اختیار تمامی نمایندگان خواهد بود و امیدواریم ستادهای انتخاباتی در فضای رقابتی سالم مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرده تا بیانات مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات محقق شود.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha