۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85516819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چمن مصنوعی سرکان پس از  ۱۴ سال با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید

همدان-ایرنا- چمن مصنوعی شهر سرکان از توابع شهرستان تویسرکان عصر امروز شنبه با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا،چمن مصنعی ورزشگاه شهدای خدمت سرکان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد با حضور وزیر ورزش و جوانان استادیوم شهدای خدمت شهر سرکان پس از ۱۴ سال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در آیین افتتاحیه این پروژه گفت: ساخت این ورزشگاه سال ۱۳۸۹در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع آغاز شد و تکمیل آن طی سال های اخیر به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران شهر سرکان تبدیل شده بود.

علی حقیقی افزود: به برکت سفر شهید آیت الله رئیسی به استان همدان و با تزریق اعتبارات سفر، احداث این مجموعه شتاب دو چندانی گرفت و امروز پس از ۱۴ سال این پروژه در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه صرف شده که ۹۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان بوده است.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم خواستار تکمیل طرح های نیمه تمام تویسرکان شد.

کیومرث هاشمی افزود: احداث زمین چمن سرکان یکی از پروژه های نیمه تمام گذشته بود که پس از ۱۴ سال به همت مسوولان همدان به بهره‌برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha