۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85517369
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹۴۴ طرح خدماتی برای ایثارگران البرز در دولت سیزدهم تدوین شد

کرج - ایرنا - سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از تدوین ۹۴۴ طرح برای رفاه ایثارگران و کاهش مشکلات این قشر توسط دولت سیزدهم در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، "امیرحسین دانش کهن " روز یکشنبه در نشست شورای معاونان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: یک برنامه جامع عملیاتی بر اساس سند تحول دولت شهید آیت الله رئیسی با هدف افزایش رضایتمندی ایثارگران و توزیع عادلانه خدمات بین جامعه هدف در استان البرز تدوین به اجرا درآمده است.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق اهداف راهبردی و کلان این برنامه در تمام معاونت های بنیاد شهید البرز، اضافه کرد: ارزیابی و سنجش اثربخشی برنامه عملیاتی به معنای میزان تحقق اهداف راهبردی است و باید نقاط ضعف و قوت اجرای این برنامه به طور منظم رصد تا در نهایت منجر به افزایش بهره‌وری شود.

۹۴۴ طرح خدماتی برای ایثارگران البرز در دولت سیزدهم تدوین شد


دانش کهن گفت: پس از انجام ارزیابی انطباق، به‌صورت ماهانه باید جلساتی به‌منظور تحلیل پیشرفت برنامه عملیاتی برگزار شود تا بتوان تا پایان سال جاری این برنامه را اجرا کنیم و در نهایت استان البرز در جایگاهی مطلوب در کشور قرار گیرد.

مردم استان البرزدر دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) بیش از پنج هزارو۲۵۰ نفر از بهترین عزیزان خود را تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.

اکنون بیش از ۱۷ هزار جانباز و آزاده دفاع مقدس در این استان زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha