بازگشت ۳ ملی‌پوش پاراجودو به اردو

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک از بازگشت ملی‌پوشان تیم پاراجودو به اردوی آمادگی بازی‌های پارالمپیک پاریس خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سعید سلگی معاون ورزشی قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک در این خصوص گفت: خوشبختانه نشست بسیار خوبی با حضور غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و ملی‌پوشان تیم پاراجودو برگزار شد و طی آن صحبت‌ها و دغدغه‌های آنان شنیده و دیدگاه‌های کمیته نیز به آنها منتقل شد.

وی افزود: رئیس کمیته ملی پارالمپیک، اهمیت ویژه‌ای برای ورزشکاران قائل هست و از سوی دیگر توجه زیادی نیز به بحث ساختار سازمانی و چارت فدراسیون‌های ورزشی دارد و در این میان تلاش شد تا این مساله به نحو احسن مدیریت شود وخوشبختانه این اتفاق روی داد و مقرر شد هر سه ملی‌پوش در اردوهای بازی‌های پارالمپیک حضور یابند و در کنار کادر فنی با قدرت کار خود را دنبال کنند.

سلگی خاطرنشان کرد: همان‌طور که قبلا اعلام کردیم هر سه روزشکار تیم پاراجودو با اخلاق و توانمند هستند و یک سری مشکلات درون تیمی و سوءتفاهم‌هایی که به وجود آمده بود موجب آزردگی آنها شده بود که خوشبختانه برطرف شد.

معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک یادآور شد: تلاش ما در کنار فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان بر این است که شرایط خوبی برای برگزاری اردوهای این تیم فراهم شود و در حد توان و تا جایی که مقدور است دغدغه‌های آنها را برطرف می‌کنیم تا با تمرکز و تسلط کافی در بازی‌های پیش رو حاضر شوند و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را نیز کسب کنند.

وی در پایان در خصوص سهمیه‌های پاراجودو نیز توضیح داد: این سه ملی‌پوش با توجه به جایگاه و رنکینگ جهانی جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک را خواهند گرفت البته هنوز فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری بازی‌ها به صورت رسمی این سهمیه‌ها را اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌کنیم که هر سه ملی‌پوش، سهمیه پارالمپیک بگیرند.

تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان کشورمان در دور پیشین بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب ۲ نشان طلا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha