رییس سازمان بسیج: غربی‌ها نگران مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات هستند

سمنان - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رویکرد آمریکا و اروپا درباره انتخابات ریاست جمهوری در ایران، گفت: غربی‌ها نگران مشارکت بالای مردم ایران پای صندوق‌های رای هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز یکشنبه در همایش بزرگ بسیجیان سمنان با عنوان «مجاهد شهید حسین امیرعبداللهیان و شهدای خدمت» در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) استان، افزود: غربی‌ها اکنون می‌گویند انتخابات دردی از مردم دوانمی‌کند و نباید مردم پای صندوق رای بروند.

وی با بیان اینکه نگرانی غربی ها درباره ملت ایران در حالی که حتی داروی بیماران خاص را دریغ کردند واقعی نیست، یادآور شد: غرب و صهیونیسم عده ای را با پرداخت هایی تطمیع می‌کند تا بر طبل ناامیدی و یاس مردم ایران بکوبند.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با زور شمشیر روی کارنیامده و مبنای آن مردمسالاری دینی است. مردم با خون فرزندانشان از نظام حمایت کردند و با تحمل مشکلات مسایل را پیش بردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه صاحبان نفوذ در کانون های قشری به ویژه رای‌اولی‌ها را به مشارکت تشویق کنند، ادامه داد: با گفت و گو باید اقشار به انتخابات دعوت شوند، باید اجازه داد سوال ها مطرح و ابهام ها گفته شود و به آنها پاسخ داد، وقتی پاسخ داده شود افراد راضی به مشارکت می‌شوند و در این صورت است که این افراد دیگران را هم به مشارکت دعوت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات و مشارکت بالا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و دستاوردهای بین المللی برای کشور دارد، افزود: مشارکت بالای انتخاباتی ملت ایران را چند پله به ایران قوی نزدیک می‌کند.

آیت الله رئیسی ترازی برای مردمداری

سردار سلیمانی با بیان اینکه آیت الله رئیسی ترازی برای ترقی و مردمداری بود و این انتخابات پس از بدرقه «شهدای اردیبهشت» باید حماسه دیگری باشد، یادآور شد: مشارکت در انتخابات حلّال مشکلات ملت خواهد بود، رییس جمهور هر چه پشتوانه بالاتری داشته باشد، ظرفیت حل مشکلات را در مجامع بین‌المللی خواهد داشت.

این مسوول مشارکت بالا را زمینه ای برای تحمیل اراده ملت بر دیگران و خلق پیروزی در برابر دشمنان دانست و گفت: با انتخابات پرشور سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی تقویت و نقش بین‌المللی ایران افزایش می‌یابد، ظرفیت‌های اقتصادی در مسیر خلق ثروت قرارمی‌گیرد، زیرا دولت با اعتماد بیشتری برای مردم نقش‌آفرینی می‌کند و باید خود را پاسخگوتر ببیند، زیرا افراد بیشتری از مردم پای صندوق رای آمده‌اند.

تقویت مقاومت در نتیجه انتخابات پرشور

وی با اشاره به اینکه مشارکت بالا در انتخابات حتی جبهه های مقاومت را تقویت می کند، اضافه کرد: غربی ها ادعای دموکراسی دارند و خود را منادی آن می‌دانند و از سویی، رژیم جعلی اشغالگر را الگویی از دموکراسی موفق معرفی می‌کنند. اما ادعای دموکراسی غربی و اعتقاد به صندوق رای درباره ملت ایران برعکس می‌شود.

وی ادامه داد: انتهای دموکراسی غربی همین است، همه فناوری ها برای به شهادت رساندن مردمی مظلوم و در محاصره استفاده می شود. اما تبلیغ دموکراسی درباره ملت ایران برعکس می شود و مردم را از صندوق برحذر می‌دارند.

هشدار به غرب‌باوران

سردار سلیمانی با بیان اینکه از بعد از رنسانس غربی‌ها منابع دنیا را چپاول می‌کنند و آمریکا بیش از ۵۰ میلیون فقیر دارد که زیر خط فقر زندگی می‌کنند در حالی که امکانات زیادی در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی نقشه‌های غرب را نقش بر آب کرده و نگذاشته بر کشورهای اسلامی تسلط یابند.

وی تاکید کرد: غرب‌باوران سوابق غربی ها را بررسی کنند تا ببینند موفقیت در تکیه بر توان داخلی است تا اهداف بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب به سرعت اجرایی شود و مشارکت بالا یکی از ابزار تحقق همین بیانیه خواهد بود.

جمهوری اسلامی الگوی موفق آزادی‌بخشی کشورها

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ۱۲ کشور اروپایی نظام سلطنتی و پادشاهی دارند و انگلستان مدعی در چنبره جزب کارگر گرفتار است، بیان کرد: در حوزه خلیج فارس نیز نظام کشورها پادشاهی است و الگوشدن ایران برای این کشورها برای غرب خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اگر قوت بگیرد فرهنگ آن در جهان الگوگیری می شود و این مسیر باها تکرار شده، اضافه کرد: مولفه های برجسته ای از قدرت توسط نظام اسلامی ایران خلق شده و دوره های سختی را پشت سرگذاشته است. نظام های سیاسی در برهه های سخت شناخته می شوند، ایران اسلامی در دفاع مقدس محک خورد و ملت با تاسی از فرهنگ عاشورا به میدان آمد و پیروزی کسب کرد و متجاوز تنبیه شد.

این مسوول یادآور شد: دنیا این موفقیت های نظام اسلامی را دیده و این فرهنگ مقاومت و پایداری، جبهه مقاومت را در منطقه شکل داده و جبهه مقاومت منشا شکل گیری تمدن اسلامی است.

جبهه مقاومت منشا همه موفقیت های کشورهای اسلامی خواهد بود

وی افزود: غرب این موفقیت ها را مطالعه می کنند و ام‌القری(ایران اسلامی) را هدف قرار می دهد، اما رهبر معظم انقلاب رصد دقیق دارند و جمهوری اسلامی را در مسیهرهای مفق پیش می برند.

وی با اشاره به اینکه روزانه در رسانه های دنیا مباحث ایران منعکس می شود، ادامه داد: وقتی نتوانستند با روش های سخت، جنگ تحمیلی، تحریم، تهاجم فرهنگی و جنگ شناختی، کودتا و تجزیه طلبی‌ها، ملت ایران را از نظام ناامید کنند، بر ناامیدی و مایوس کردن مردم متمرکز شده‌اند که اکنون در زمان انتخابات نیز بر آن تاکید دارند.

وی با بیان اینکه نباید متوقف شویم و به عقب برگردیم و زمان ظفر نهایی در برابر امپریالیسم است، گفت: مالیات مردم آمریکا تبدیل به بمب و سلاح می شود تا چندین برابر بمب‌های جنگ جهانی بر سر مردم غزه ریخته شود. دشمن به جنگ شناختی با ابزار رسانه و فضای مجازی روی آورده، دیگر سرزمین ها هدف نیستند و می‌خواهند اذهان را تسخیر کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: آمریکا به دنیال غیرآمریکایی‌هایی است که آمریکایی فکر کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha