قالیباف با آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در قم دیدار کرد

قم- ایرنا- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات را مطمئن‌ترین مسیر برای تحولات کشور دانست و گفت: وظیفه همه ما در گام نخست افزایش مشارکت در انتخابات است و در ادامه باید برای انتخاب دقیق کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف روز یکشنبه - سوم تیر ماه - به منظور دیدار با آیات عظام و مراجع عالیقدر به قم سفر کرد و ظهر امروز با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با آیت الله سعیدی تولیت این آستان مقدس، نماینده ولی فقیه در استان قم و امام جمعه قم دیدار و گفت و گو کرد.

قالیباف در این دیدار انتخابات را مطمئن‌ترین مسیر با کمترین هزینه و پرسودترین منافع برای تحولات در کشور دانست و گفت: هرچه اراده الهی باشد نتیجه این انتخابات خواهد شد که به دست مردم رقم می خورد.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه، انتخابات را فرصتی دانست که مردم می‌توانند بالاترین مقام اجرایی کشور را انتخاب کنند و بر مشکلات فائق آیند که به برکت انقلاب اسلامی، امام(ره) و خون شهدا است، عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا در وهله اول مشارکت پرشور داشته باشیم و بعد هم انتخاب خوبی صورت گیرد.

نقدها به گونه‌ای باشد که کارآمدی نظام زیر سؤال نرود

آیت الله سعیدی، در این دیدار ارائه برنامه‌های ارائه شده از سوی نامزدها با هدف روشنگری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نکته قابل توجه این است که مردم موظف به شرکت در انتخابات پرشور هستند. اما نباید در صحبت‌ها به گونه‌ای القا شود که آنها بعد از انتخابات در امورات دیگر مشارکت داده نمی‌شوند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: نامزدها می‌توانند تبلیغ کنند و حرف‌هایشان را به مردم بزنند و اگر نقدی هم دارند بگویند اما نباید به گونه ای باشد که کارآمدی نظام زیر سؤال برود.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: امروز دنیا حسرت چنین نظام و حکومتی را دارد از این رو نباید به گونه ای القا شود که هیچ کاری در کشور انجام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha