فیلم| معابر شهر ری قبله تهران با توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت روکش شد

شهرری - ایرنا - معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ گفت: ۱۰۲ معبر و محورهای پرتردد از معابر اصلی و فرعی قبله تهران با توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه روکش شد.

محمود ترک روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت بهسازی معابر، تسهیل تردد و رسیدگی به مطالبات شهروندان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی حوزه فنی و عمرانی و ادارات عمران نواحی این منطقه، در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه، عملیات آسفالت مکانیزه و روکش دستی با توزیع ۳۶هزار تن در ۱۰۲ معبر اصلی و فرعی با مساحتی بالغ بر ۱۷۵ هزار متر مربع اجرا شد.

ترک اظهار داشت: با توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت در سه ماهه اول سال جاری و نسبت به سال گذشته در همین تاریخ (با توزیع ۴ هزار و ۶۴۰تن)، ۸ برابر افزایش داشته است.

معاون فنی و عمرانی منطقه با اشاره به اجرای عملیات نهضت بهسازی و روکش آسفالت در معابر نواحی هفتگانه افزود: عملیات بهسازی معابر با اجرای روکش اساسی آسفالت (تراش و روکش، مکانیزه)در ۲۷ معبر اصلی و بزرگراهی، ۴۹ معبر فرعی بصورت نیمه مکانیزه ودر۲۶ معبر فرعی به صورت لکه گیری (روکش دستی) با توجه به نوع فرسودگی معبر اجرا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha