۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85517823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ هزار یتیم خوزستانی در انتظار کمک خیران هستند

اهواز- ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: ۳۳ هزار یتیم و محسنین در قالب پویش «به عشق علی» در استان چشم انتظار کمک حامیان و خیران هستند.

جمشید هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پویش به عشق علی در آستانه عید غدیر خم در استان آغاز شده تا با الگوپذیری از پدریتیمان امام علی (ع) برای ایتام حامی در نظر گرفته شود.
وی گفت: در کنار برگزاری این پویش، طرح اطعام علوی نیز به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در این ایام اجرا می‌شود.
هاشمی افزود: به مناسب دهه امامت و ولایت و در قالب پویش چله شهدای خدمت، غذای گرم و بسته معیشتی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: مردم خیر خوزستان می‌توانند در پویش به عشق علی برای حمایت از یک یا چند فرزند معنوی با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی خود اقدام کنند.


هاشمی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را می‌توانند برای ایتام و محسنین واریز کنند.
وی گفت: همچنین مردم خوزستان می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی، از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha