بازگشت کابوس سفرهای هوایی به انگلیس/قطعی برق، پروازها در فرودگاه منچستر را لغو کرد

لندن- ایرنا- در آستانه تعطیلات تابستانی، تمام پروازها در فرودگاه منچستر انگلیس به‌ دلیل آنچه قطعی برق نامیده شد، لغو و هزاران مسافر سرگردان شده‌اند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مقامات فرودگاهی به مسافران توصیه کردند تا اطلاع ثانوی به فرودگاه مراجعه نکنند و برای کسب آخرین وضعیت، با خطوط هوایی خود در تماس باشند.

گفته می‌شود که اختلال در برق منطقه‌، باعث قطعی در فرودگاه و تعدادی از ساختمان‌های اطراف فرودگاه شد.

تصاویر منتشرشده از فرودگاه منچستر نشان دهنده صف‌های طولانی از مسافران و سیل چمدان‌هایی است که کف فرودگاه بلاتکلیف مانده است.

بسیاری از پروازهای ورودی به منچستر تغییر مسیر داده و در شهرهای اطراف فرود آمده‌اند. صدها مسافری که پروازهایشان در منچستر فرود آمده نیز روی باند فرودگاه انتظار می‌کشند.

وضع موجود سبب شد تا مسافران با هشتگ فرودگاه‌ منچستر، انتقاد خود را به شبکه‌های مجازی کشانده و به روند کند رسیدگی مسئولان فرودگاه و هرج‌ومرج بوجود آمده اعتراض کنند.

طبق آخرین گزارش‌ها، برق ساختمان برقرار شده و مسئولان فرودگاه در تلاش هستند تا پروازها دوباره از سرگرفته شود؛ با این حال به مسافران گفته شده است «اختلال ناشی از قطع برق سبب خواهد شد تا در برخی موارد چمدان در پروازها نباشد»

گزارش‌ها حاکی است که پروازها در پایانه اول و دوم فرودگاه به طور کامل مختل شده و در پایانه سوم نیز با تاخیر فراوان مواجه است.

این وضعیت در حالی رخ می دهد که تعطیلات مدارس انگلیس از هفته آینده آغاز خواهد شد و بسیاری از خانواده‌ها در تدارک برنامه سفر هستند.

این درحالی است که موج تازه اعتراضات گروه‌های طرفدار محیط زیست نیز آغاز شده و با صدور بیانیه‌هایی هشدار داده‌اند که اگر دولت لندن اقدام معناداری را در برخورد با شرایط اضطراری آب‌وهوایی صورت ندهد، سفرهای تابستانی را مختل خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha