خبرهای کوتاه پلیس هرمزگان؛ کشف ۱۴۰ کیلوگرم حشیش تا دستگیری سارقان خودور

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۴۰ کیلوگرم حشیش طی یک عملیات در این استان خبر داد که قاچاقچیان قصد حمل و جابجایی آن را با ۲ ستگاه خودروی پژو ۴۰۵ داشتند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق موادمخدر و مقابله با سوداگران مرگ، طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مشترک بین پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان‌های میناب و رودان بر روی باند تهیه و توزیع موادمخدر اطلاع حاصل شد که عده‌ای از قاچاقچیان قصد حمل و جابه جایی موادمخدر با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دارند.

سردار جاویدان بیان کرد: در این راستا ماموران حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور بخش جغین شهرستان رودان، یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر و یک دستگاه خودروی پژو اسکورت متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات مشترک با تعقیب و مراقبت پلیسی آن‌ها را متوقف کردند.

دستگیری ۳۹ سارق خودرو و کشف ۹۵ فقره سرقت در هرمزگان

رییس پلیس آگاهی هرمزگان نیز از دستگیری ۳۹ سارق و کشف ۹۵ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: در راستای ارتقای توان ماموریتی پلیس با هدف و اولویت پیشگیری از وقوع سرقت، دستگیری سارقان و کاهش فاصله زمانی وقوع تا کشف در مقابله با سرقت، طرح مشترک شناسایی و دستگیری سارقان بین پلیس‌ آگاهی شهرستان‌ها با واحدهای تجسس این مناطق اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران با مراجعه به محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری اسناد و مدارک سرنخ‌هایی از سارقان بدست آوردند، افزود: با بررسی سرنخ‌های بدست آمده تعداد ۹۵ فقره سرقت کشف شده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری ۳۹ سارق، خاطرنشان کرد: متهمان به اتهام سرقت خودرو، محتویات خودرو، موتورسیکلت، کیف قاپی و منزل دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha