رییس ستادمردمی قالیباف : ملاک انتخاب مردم عملکرد و کارنامه کاندیداست

شیراز-ایرنا-رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در شیراز و ستاد مردمی این نامزد انتخاباتی در استان فارس گفت: انتخاب مردم باید بر اساس عملکرد و کارنامه کاندیدا باشد، آنها باید شخصی را انتخاب کنند که عملکردش در چهار سال گذشته قابل دفاع باشد و بتواند آینده کشور را به خوبی رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین شاکری زاده شیرازی شنبه در نشست خبری اظهار کرد: کشور نیازمند یک مدیر اجرایی است، مدیری قوی که بر همه موضوعات احاطه داشته باشد و به همه وعده‌هایی که می‌دهد عمل کند؛ ما اعتقاد داریم قالیباف یک مدیر اجرایی است که در تمام دوران مدیریتی اش در عرصه‌های مختلف به هر وعده‌ای که داده عمل کرده است.

شاکری زاده ادامه داد: قالیباف در وهله نخست یک مدیر اجرایی است، عمق راهبردی رویکرد قالیباف در بحث اجرا، نظارت، عملکرد و قوی بودنش است.

به گفته شاکری زاده هر پروژه‌ای که به دست قالیباف سپرده شده به سرانجام رسیده و ایشان می‌تواند از تمام پروژه‌ها و عملکردش به خوبی دفاع کند.

وی با اشاره به ضرورت وجود یک مدیر اجرایی بر مسند ریاست جمهوری اضافه کرد : البته شهید آیت‌الله ابراهیم رییسی در مسیر درستی حرکت می‌کردند و ریل‌گذاری خوبی در این زمینه انجام دادند که امیدواریم رویکرد ایشان با سکانداری دولت به دست دکتر قالیباف ادامه یابد.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در شیراز با اعتقاد به اینکه کشور به مدیری کاربلد و جهادی نیاز دارد، گفت: قالیباف مرد میدان است؛ او چه در دفاع مقدس، چه بعد از دفاع مقدس، چه در امور اجرایی و جهادی مرد میدان بوده و هست و جزو معدود روسای مجلسی است که سفرهای استانی بسیاری داشته‌ است.

وی یادآور شد: در عرصه‌های مختلف از قالیباف به عنوان مدیر کار بلد و متعهد یاد می‌شود؛ او دلسوز مردم و نظام و به شدت منظم و دقیق است، وعده‌هایی که برای اجرای پروژه‌ها می‌دهد همواره بر اساس روزشمارهای این پروژه‌ها پیش رفته است.

رییس ستادمردمی قالیباف : ملاک انتخاب مردم عملکرد و کارنامه کاندیداست

شاکری زاده شعار دولت قالیباف را «دولت خدمت و پیشرفت» عنوان کرد و گفت: ما نیاز داریم رییس جمهور کشور در وهله نخست خودش به امور اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی و عمرانی مسلط باشد و در کنار این اقتدار از راهنمایی مشاوره‌ها و متخصصان هم کمک بگیرد.

وی اظهار کرد: رییس جمهوری می‌تواند مدیری قوی باشد که خودش سابقه کار اجرایی داشته باشد و بتواند راهکار و استراتژی مشاورانش را بررسی و خودش در نهایت تصمیم گیرنده باشد، رییس جمهوری می‌تواند موفق باشد که خودش کارهای اجرایی، عمرانی و زیرساختی را لمس کرده باشد.

شاکری زاده بیان کرد: مردم فارس از قدیم به آقای قالیباف ارادت داشتند، بدون شک دلیل ارادت مردم فارس به ایشان خدمات او در ۴۵ سال اخیر بوده؛ ستادهای دکتر قالیباف هم به صورت مردمی و خودجوش اداره می‌شود و ایشان پایگاه رأی خوبی به ویژه در شهرستان‌ها دارند.

او افزود: در ایام انتخابات افراد شاخص از جمله نخبگان علمی و ورزشی، علما و مراجع از آقای قالیباف حمایت کردند، امیدواریم اجماع و وحدت صورت بگیرد و مردم یک‌بار برای همیشه یک مدیر کاربلد، اجرایی و قوی را انتخاب کنند، هیچکس مانند قالیباف نمی‌تواند این اجماع و وحدت را به وجود بیاورد.

شاکری زاده گفت: شاید بیش از ۹۰درصد از گروه‌های سیاسی بیانیه دادند و از آقای قالیباف حمایت کردند؛ امیدواریم این اجماع باعث شود آقای قالیباف به عنوان رییس جمهور انتخاب شود.

وی عنوان کرد: روز سه‌شنبه پنجم تیرماه ساعت ۹تا ۱۱ میزبان رییس ستاد انتخاباتی قالیباف و حامیان این کاندیدای انتخاباتی در تالار حافظ هستیم.

شاکری زاده بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: امیدواریم حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی منجر به انتخاب اصلح شود و موجبات خوشحالی و رضایت عموم مردم را فراهم کند.

به گزارش ایرنا،ستاد انتخابات کشور در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برگزار کرده است.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha