عملیات وعده صادق باطل کننده تفکر خودباختگی در برابر دشمنان بود

دزفول - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: برخی افراد که مسوولیتی هم داشتند، این ادعا را مطرح کرده بودند که دشمن با یک دکمه می‌تواند تمام توان نظامی ایران را زمین گیر کند ولی عملیات وعده صادق نشان داد که این ادعا ریشه در تفکر غلط خودباختگی در برابر دشمنان داشت.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی عصر یکشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره شهرستانی مالک اشتر بسیج دزفول در سالن نشست‌های ناحیه مقاومت بسیج دزفول، با بیان اینکه رییس جمهوری که صبح جمعه از افزایش قیمت بنزین مطلع می‌شود با مردم صادق نیست، بیان کرد: باید چنین تفکری را شناخت و دانست که این تفکر امروز پشت سر کدام نامزد انتخابات است.

وی با اشاره به ریشه‌های تفکر خودباختگی در مقابل دشمن افزود: زمانی که مردم دزفول در دوران دفاع مقدس هشت سال زیر آتش موشکباران دشمن بودند، برخی در آمریکا تحصیل می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: ۱۲ کشور قدرتمند با تمام توان و به پرواز در آوردن ۲۲۰ هواپیمای جنگنده بر فراز فلسطین اشغالی در تلاش برای ساقط کردن موشک‌ها و پهپادهای ایران بودند ولی نتوانستند.

جهاد تبیین نیاز کنونی کشور است

سردار فلاحی ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح اظهارکرد: جهاد تبیین نیاز کنونی کشور در مقابل هجمه‌های سنگین شبهه و تحریف است و همه در این زمینه مسوولیت دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم مورد توجه دوستان و دشمنان ایران اسلامی است، افزود: انتخابات شب قدر سیاسی کشور است که سرنوشت چهار سال کشور در آن رقم می‌خورد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: علاوه بر شرکت در انتخابات، تلاش برای انتخاب فرد اصلح از میان ۶ نامزد موجود وظیفه‌ای همگانی است.‌

عملیات وعده صادق باطل کننده تفکر خودباختگی در برابر دشمنان بود

تمام ۶ نامزد حاضر در رقابت‌های ریاست جمهوری مورد تایید نظام هستند

سردار فلاحی، بسیجیان، ‌روحانیون، نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه را خواص جامعه دانست و گفت: نقش خواص در انتخاب نامزد اصلح بسیار سنگین است.

وی ولایتمداری، خداترسی، مردم دوستی و ‌صداقت را از ویژگی‌های نامزد اصلح دانست و افزود: تمام ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری که با تایید شورای نگهبان در صحنه رقابت انتخابات حضور دارند، مورد تایید نظام اسلامی هستند و باید تلاش کرد از میان آنها فرد اصلح را انتخاب کرد.

رهبر معظم انقلاب بزرگترین حامی جوانان نخبه کشور است

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان داشتن اعتماد به توان داخل را یکی از شاخص‌های نامزد اصلح دانست و اظهارکرد: اعتماد به جوانان نخبه و شرکت‌های دانش بنیان، دستاوردهای بی‌شماری برای کشور به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بزرگترین حامی جوانان نخبه و دانشمند کشور و تقویت کننده روح خودباوری در ایران اسلامی است.

سردار فلاحی گفت: یکی از شرکت‌های دانش بنیان که در نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و فناورانه مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت طی ۶ سال موفق به ساخت زیردریایی بدون سرنشین و ‌پهپاد غزه با توان پرواز بی‌وقفه و مداوم ۳۰ ساعته شد.

برخی جریان‌های سیاسی برای رای آوری در انتخابات حجاب را زیر سوال می‌برند

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه برخی جریان‌های سیاسی برای رای آوری در انتخابات حجاب را زیر سوال می‌برند، اظهار کرد: حجاب، وصیت مشترک همه شهدا است و تضعیف حجاب پایمال کردن خون چند هزار شهید غیور ایران است.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی کشور جبهه‌ای متحد علیه حجاب را ایجاد کرده‌اند که در چنین شرایطی جهاد تبیین مسوولیتی بزرگ و سنگین است.

عملیات وعده صادق باطل کننده تفکر خودباختگی در برابر دشمنان بود

سپاه دزفول جزو نواحی برتر کشور است

سردار فلاحی با بیان اینکه سپاه سالیانه در قالب جشنواره مالک اشتر عملکرد رده‌ها و معاونت‌های مختلف خود را براساس شاخص‌هایی ارزیابی می‌کند، گفت: سپاه دزفول با داشتن فرماندهی جوان، پا به کار و در صحنه و معاونان با انگیزه موفق شده جزو افتخارات سپاه خوزستان در کشور شود.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج دزفول طی سال‌های گذشته با رده‌های مختلف استانی رقابت می‌کرد و امروز با کار و تلاش به نقطه‌ای رسیده که رقیب اصلی نواحی ممتاز کشور شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با تاکید بر لزوم حفظ ‌شان و جایگاه والای دزفول به عنوان شهر مقاومت در استان و کشور اظهارکرد: ناحیه مقاومت بسیج دزفول در ارزیابی سپاه، جزو نواحی ممتاز کشور قرار گرفت که این دستاورد جای افتخار است.

عملکرد ناحیه مقاومت بسیج دزفول در سطح کشور قابل دفاع است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این نشست با دعوت همه قشرهای جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح وظیفه‌ای همگانی است که در این زمینه نقش بسیجیان بسیار پررنگ است.

سرهنگ بهروز حکمت پور با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف تبیینی در مساجد و اقشار دزفول افزود: نشست‌های تبیینی با بهره گیری از اساتید برجسته کشوری و استانی به عنوان اولویت در حال برگزاری است.

وی با اشاره به طیف گسترده فعالیت‌های بسیج ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج دزفول توانسته است در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، آموزشی، امنیتی و نظامی عملکرد قابل دفاعی در سطح کشور داشته باشد.

عملیات وعده صادق باطل کننده تفکر خودباختگی در برابر دشمنان بود

به گزارش ایرنا، رده‌ها و معاونت‌های موفق ناحیه مقاومت بسیج دزفول در سال ۱۴۰۲ در این آیین تجلیل شدند.

رده‌های تربیت آموزش نظامی بسیج، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرهنگی و هنری، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اطلاعات، نیروی انسانی، بسیج مساجد و محلات و دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران در این آیین به عنوان رده‌ها و معاونت‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج دزفول تجلیل شدند.

همچنین حوزه‌های مقاومت جعفر طیار، انصارالحسین(ع) و حوزه خواهران حضرت معصومه(س) به عنوان حوزه‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج تجلیل شد.

چندی پیش نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات‌ متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد با عملیاتی به نام «وعده صادق» مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha