۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۹
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85518226
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جنبش جهاد اسلامی: نتانیاهو درباره جنگ در توهم به سر می برد

تهران-ایرنا-محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب گفت: ارتش رژیم صهیونیستی متحمل تلفات زیادی در غزه شده است، اما نتانیاهو در توهم به سر می‌برد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، الهندی افزود: مقاومت فلسطین هرگونه توافق درخصوص آتش بس را به توقف تجاوز دشمن و عقب نشینی کامل صهیونیست از نوار غزه گره زده است.

وی بار دیگر آب پاکی را روی دست خانواده اسرای صهیونیست ریخت و گفت: تنها با توقف تجاوزگری به غزه و عقب نشینی صهیونیست‌ها از این باریکه، امکان بازگشت اسرای اسرائیلی وجود دارد.

وی تأکید کرد: اظهارات نتانیاهو درباره تشکیل جایگزین در نوار غزه، خیالی بیش نیست و وی در تحقق همه اهداف خود در غزه شکست خورده است.

الهندی تصریح کرد: واقعیت میدان در نوار غزه همه توهمات نتانیاهو را نقش بر آب کرده و همچنان مقاومت تلفات زیاد مادی و انسانی به رژیم صهیونیستی وارد می‌کند.

نتانیاهو ساعتی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: مرحله نبرد شدید در غزه در شرف پایان است و تا نابودی حماس اجازه توقف جنگ را نخواهد داد.

وی افزود: ما می‌خواهیم یک مدیریت غیر نظامی با همکاری فلسطینی‌های محلی ایجاد کنیم و شهرک‌سازی دوباره در غزه واقع‌بینانه نیست.

نتانیاهو اظهار کرد: ما شاهد توقف دراماتیک ارسال تسلیحات آمریکایی بودیم و می‌توانیم جنگ را با آنچه که داریم ادامه دهیم اما ترجیح می دهیم به مقادیر بیشتری از این تسلیحات دست یابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha