توصیه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات تبیین شود

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را چراغ راه دانست و گفت: توصیه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات تبیین شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در جلسه جهاد تبیین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز ۱۴ خرداد و تاکید بر چهار موضوع در حیطه انتخابات، افزود: ایشان نکته اول را ویژگی‌های انتخابات، موضوع دوم را صفات کاندیداها، مساله سوم را روش انجام کار و حوزه چهارم را فضای انتخاباتی اعلام کردند که به عنوان چراغ راه هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حوزه ویژگی‌های انتخابات بر خوب، باشکوه و با عظمت برگزار شدن انتخابات تاکید کرده‌اند، گفت: خوب یعنی ساز و کار انجام انتخابات یک ساز و کار مرتب، منظم و قابل ارائه باشد که خدشه‌ای به آن وارد نشود و فرآیندها درست باشند.

فخاری در تشریح سخن مقام معظم رهبری مبنی بر باشکوه و باعظمت بودن انتخابات اظهار کرد: این دو ویژگی بر یک حرکت جهش یافته، منور و مشعشع با قابلیت توزیع حس باشکوه بودن دلالت دارد.

توصیه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات تبیین شود

وی ادامه داد: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، کاندیداهای انتخاباتی باید دارای صفاتی همچون پرکار و فعال بودن و معتقد به مبانی انقلاب باشند.

استاندار تهران تبیین نکات مد نظر مقام معظم رهبری را بسیار مهم دانست و گفت: این مصداق‌ها باید تبیین شوند تا مشخص شود که چه کسانی می‌توانند به عنوان چهره انتخاباتی دست برتر را داشته باشد.

فخاری در خصوص تعیین خط مشی و روش انجام کار انتخابات که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، اضافه کرد: ایشان لجن پراکنی، افشاگری‌ها و تهمت زنی‌های بی مورد را نهی کرده‌اند که باید مورد توجه ویژه باشد.

استاندار تهران پرداختن به سلامت روانی انتخابات را نیز مهم دانست و یادآور شد: فضای پیش رو فضای خدمت و خودداری از کشمکش‌های بی نتیجه است، لذا بر اساس چهار محور مذکور که توسط مقام معظم رهبری، مطرح شده اند، تکالیف روشن است و انشاالله می‌توانیم نتیجه خوبی را از برگزاری انتخابات بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha