پزشکیان: تلاش می کنیم وضعیت کشور سامان بگیرد

پاکدشت - ایرنا - مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان پاکدشت میان هواداران خود گفت : تلاش می کنیم تا وضعیت اقتصادی مملکت به خاطر نگاه های بسته ای که وجود داشته اصلاح گردد و سر و سامان بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پزشکیان در آخرین ساعت شامگاه یکشنبه و اولین ساعت بامدادی روز دوشنبه در جمع مردم شهرستان پاکدشت با قرائت شعر حیدربابای مرحوم شهریار به زبان آذری اظهار داشت: ما با شما صادق خواهیم بود،با تصمیم شما در انتخاب من مطمئن باشید که به شما دروغ نخواهیم گفت، شما مطمئن باشید که ما به شما وعده اجرا نکنیم را نخواهیم داد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم این وضعیت اقتصادی که در مملکت به خاطر نگاه های بسته به وجود آمده را اصلاح کنیم ، این وضعیتی که به خاطر کاسبان تحریم که هر چقدر تحریم بیشتر بشود یک عده راحت تر می خورند و راحت می برند اما ما نخواهیم گذاشت این وضعیت به این شکل بماند .

پزشکیان افزود: ما از همه مردم کشور؛ از همه اقشار مردم در مدیریت ها استفاده خواهیم کرد و اجازه خواهیم داد که مردم رشد کنند و کمک کنند این مشکلات مملکت ما حل شود. مشکلات مملکت رو ما با هم می توانیم حل کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : مشکلات مملکت که یک عده آن بالا نشستند و همه را ضد انقلاب و خارجی می خوانند، آنها فقط خودشون را فکر می کنند عقل کل هستند . این پشتوانه مردم است که این انقلاب را می تواند بیمه بکنه این اعتماد مردم به مسئولین هست که می تواند چشم دشمن را کور کند.

پزشکیان گفت : من به شما قول می دهم تبعیض ، رانت و رشوه خواری را ریشه کن کنم، در رابطه با ایجاد عدالت در مملکت هر چقدر توان داشته باشم پیگیری کرده و عملیاتی می کنم.

وی افزود: با اعتماد به شما مردم قول می دهم آبروی شما شوم، باعث ننگ شما نباشم این جوری نیست که اگر برم شما را فراموش خواهم کرد ،من همچنان نوکر این مردم خواهم ماند، بدانید من با پست و مقام و قدرت و رفتارم راهم و مسیرم عوض نخواهد شد.

پزشکیان گفت : فقط یک خواهش از شما دارم، هیچ وقت آدمایی مثل من را زیاد بزرگ نکنید، برای اینکه آدم توهم بر می دارد و خیال می کند فرد خاصی شده است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد : اگر مردم نسبت به مسئولین ، نسبت به مدیران ، نسبت به کارشناسان بدبین باشند هر چقدر قدرت داشته باشید ، نخواهید توانست مشکل مملکت و مردم را حل کنید.

پزشکیان بعد از این سخنان با خداحافظی از مردم و ابراز امیدواری در انتخابات روز هشتم تیر ، شهرستانهای جنوب شرق استان تهران را به سمت پایتخت ترک کرد.

وی پیش از این در جمع مردم و هوااران خود در مسجد جامع قرچک و مسجاد جامع و تاریخی ورامین سخنرانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha