یادگار شهید جمهور برای مهدیشهر، قطب هاکی ایران

سمنان - ایرنا - زمین چمن مصنوعی هاکی در مهدیشهر، از قطب‌های هاکی ایران، مصوبه دور نخست سفر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به سمنان با حضور مسوولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، زمین چمن مصنوعی هاکی در مهدیشهر روز دوشنبه با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر، مجتبی اقوامی‌پناه فرماندار، سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سمنان درباره این طرح به ایرنا گفت: ساخت زمین چمن مصنوعی هاکی از مصوبه‌های دور نخست سفر شهید جمهور به سمنان در حوزه ورزش است.

علوی افزود: طرح ساخت زمین چمن مصنوعی هاکی از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و اکنون اجرای این طرح به اتمام رسید و به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: مساحت اجرای طرح زمین چمن مصنوعی هاکی ۱۰ هزار و ۱۰۰ متر مربع و وسعت چمن مصنوعی ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

مدیرکل ورزش و جوانان سمنان بیان کرد: برای ساخت زمین چمن مصنوعی هاکی در مهدیشهر بیش از ۹۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شد.

استان سمنان ۵۰ هیات ورزشی دارد که از این تعداد ۴۷ هیات زیر نظر مستقیم اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعال است و مجمع‌ این هیات‌ها به طور منظم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهید جمهور به همراه اعضای دولت سیزدهم آبان ۱۴۰۰ در دور نخست و بهار ۱۴۰۳ در دور دوم به سمنان سفر کردند.

بر پایه برآورد مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۰، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع ۷۵۷ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد که از این شمار، بیش از ۴۵ هزار و ۸۱۶ خانوار روستایی با جمعیت بیش از ۱۴۱ هزار نفر در ۵۴۹ روستا و آبادی استان زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha