۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85518396
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: نقش قوه قضاییه در پاسداری از کرامت انسانی بی بدیل است

همدان-ایرنا- استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش بی‌بدیلی در پاسداری از کرامت انسانی، آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کرده است.

به گزارش ایرنا در پیام روز دوشنبه علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: قوه قضاییه در راستای اجرای عدالت، عزیزان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن بر این مدعاست.

این پیام می افزاید: نامگذاری هفته اول تیرماه هر سال به نام هفته قوه قضاییه، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از تلاشگران عرصه عدل و داد در قوه قضاییه و به ویژه گرامیداشت مقام شامخ مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه است.

در پیام استاندار همدان آمده است: اجرای عدالت، تحقق حکومت عادلانه اسلامی در کشور، پاسداری از قوانین و شعائر اسلامی و رساندن حق به صاحب آن از مهمترین اهداف نهاد مقدس قوه قضاییه می‌باشد که در دهه گذشته گام‌های بلندی در این جهت برداشته شده است. ‌

این پیام می افزاید: بی‌شک اقتدار، امنیت، عزت، نظم، آسایش، عدالت و آرامش امروز در سایه تلاش و کوشش همه ارکان جمهوری اسلامی و نهادهای انقلابی است که در این مهم قوه قضاییه نقش بسزایی در تحقق آن و رضایتمندی مردم دارد.

استاندار همدان در ادامه این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به تلاشگران متعهد امر قضا در استان همدان تبریک گفت و از درگاه خداوند متعال، سلامتی و موفقیت روزافزون‌ در برقراری عدل و قسط در ظل توجهات حضرت ولی‌ عصر(عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را مسالت کرد.

یکم تا هفتم تیرماه هر سال به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha