‍ برنامه بازگشت حجاج آذربایجان شرقی به فرودگاه تبریز در روز چهارم تیرماه اعلام شد

تبریز- ایرنا- برنامه بازگشت حجاج آذربایجان شرقی از عربستان (مدینه) به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در روز چهارم تیر ماه جاری اعلام شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی "هما"، با فرود پرواز شماره ۳۵۳۱ در ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه امروز /دوشنبه/ تعداد ۲۳۱ نفر از حجاج استان وارد فرودگاه تبریز شدند.
در ادامه پروازهای بازگشت در این روز یک پرواز دیگر برای انتقال حجاج استان آذربایجان شرقی از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه تبریز انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، پرواز شماره ۳۵۹۵ شامل سه کاروان‌ ۱۱۰۱۹، ۱۱۰۷۶ و ۱۱۰۷۸ ساعت ۱۸.۱۰ دقیقه امروز وارد فرودگاه تبریز می شود و ۲۳۲ حاجی دیگر به آذربایجان شرقی بازمی گردند.

این گزارش می افزاید: چهار پرواز از مدینه به تبریز باقی مانده که در ۲۴ ساعت آینده نیز این پروازها انجام می شود البته برنامه این پروازها نیز فردا صبح اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، از ابتدای بازگشت حجاج آذربایجان شرقی تا پایان روز سوم تیرماه ۱۴۰۳، تعداد ۲ هزار و ۴۴۹ نفر به کشور مراجعت کردند.

در حج تمتع امسال تعداد چهار هزار و ۱۲۳ نفر از زائران آذربایجان شرقی با ۱۷ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان مشرف شدند.

خانواده‌های گرامی‌ حجاج آذربایجان شرقی برای دریافت اطلاعات پروازها، می‌توانند با شماره تلفن‌های۰۴۱۳۲۶۰۶۱۷۰ و ۰۹۱۴۳۱۹۵۳۶۹ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha