۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85518424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازرسی بوشهر مانع ازتضییع ۳۵ هزار میلیارد ریال حقوق دولت شد

بوشهر- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: این اداره کل با حضور در کمیسیون‌های معاملات، مناقصات و مزایده‌های عمومی دستگاههای اجرایی از تضییع ۳۵ هزار میلیارد  ریال حقوق دولت جلوگیری و به خزانه کشور بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا ،" اسحاق شهبازی " روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مهم شامل صورت وضعیت پرداختی به پیمانکاران که موجب پرهیز از تضییع حقوق دولت و اموال بیت‌المال از نظر ارزی ۲۳ میلیون یورو و ۱۰۰ میلیون دلار ارزش افزوده، و صرفه‌جویی برای دولت به همراه داشت.

وی افزود: ۳۳۰ هکتار اراضی ملی شامل ۸.۴ هکتار از اراضی شهری و ۲۵۰ هکتار اراضی کشاورزی این استان پارسال از متصرفان خلع ید و به بیت‌المال بازگشت.

مدیر کل بازرسی استان بوشهر یادآور شد: زمین‌خواران با تصرف این اراضی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز حقوق عامه را تضیع کرده بودند که با ورود دادستان‌ها و فرمانده انتظامی استان بوشهر بخش زیادی از ساخت و سازهای غیرمجاز قلع‌ و قمع شد.

وی افزود: با رسیدگی به فرار مالیاتی ۱۶ هزار میلیارد ریال مالیات مطالبه و ۱۲ هزار میلیارد ریال مالیات مربوط به قبل از سال ۱۳۹۷ که در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی یا در فرایند ارجاع کارشناسی شده بودند وصول شد.

بیشتر بخوانید

بیش از ۱۹ هزار فقره بازرسی از بازارهای استان بوشهر به عمل آمد

خط و نشان بازرس کل استان بوشهر برای برخی از مدیران بانک‌ها و ادارات دولتی

فیلم | نظر بازرس کل استان در مورد مزایده‌های شهرداری بوشهر

شهبازی پایش انبارهای اموال تملیکی و گمرکات را دیگر اقدامات سازمان بازرسی دانست و ادامه داد: در راستای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر ۹۷ درصد کالاهای رسوبی در بنادر این استان تعیین تکلیف شد.

وی گفت: در این زمینه ۹هزار میلیارد ریال کالا تعیین تکلیف شده است.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا بخشی از کالاها معدوم، استرداد، فروخته و بخشی دیگر هم به دستگاه‌های حمایتی واگذار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha