۳۵ هزار پرس غذا در روز عید غدیر توزیع می شود

بوشهر- ایرنا- مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر گفت: ۳۵ هزار پرس غذا در قالب سفره‌های علوی در روز عید غدیرخم در استان توزیع می شود.

«مهران خورده‌بین» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این میزان غذا در روز عید غدیر بین نیازمندان و مردم عادی توزیع خواهد کرد.

وی افزود: همچنین در روز عید غدیر، ۷۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش نهاد کمیته امداد استان بوشهر مهمان سفره امام رضا(ع) در نقاط مختلف استان هستند و از آنها پذیرایی خواهیم کرد.

مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر تصریح کرد: در قالب ۱۵ برنامه شاخص، ۱۵۰ برنامه در ۱۰ شهرستان استان برگزار خواهد شد.

خورده بین ادامه داد: بخش عمده این برنامه ها در قالب های مختلف فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر حضور کودکان، نوجوانان و جوانان است.

بیشتر بخوانید

برنامه‌ریزی برگزاری ۲هزار جشن خانگی غدیر در استان بوشهر

۳۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه امامت و ولایت در بوشهر برگزار شد

امام جمعه بوشهر:عید غدیر جهاد تبیین علوی برای شناخت اسلام ناب است

وی عنوان کرد: جهاد تبیین غدیر با معرفی سیره رفتاری حضرت علی(ع)، برافراشتن پرچم های عید غدیر در بوستان ها و مراکز علمی و آموزشی در قالب نشان ولایت و رواق غدیر بر پایه میز خدمت و برپایی نمایشگاه در ۱۸ مسجد و حسینه و ۱۰ مصلی استان از عمده ترین برنامه هایی است که در سطح استان اجرایی می شود.

مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر یادآور شد: حضور ۲۶۰ خدمت‌یاور رضوی استان در موسسات و مراکز درمانی ، پیوند با غدیر و لبیک در برگزاری انتخابات با دعوت مردم به مشارکت حداکثری و تکریم خانواده در روز ۲۵ ذی الحجه در قالب خانواده ولایی از دیگر برنامه های است که در دهه ولایت و امامت در استان انجام می شود.

خورده بین یادآور شد: کانون خادم یاران رضوی استان بوشهر با رویکرد مردمی سازی جشن های غدیر، ۱۵۰ محله در سطح استان را با پرچم های امامت و ولایت آذین بندی کرده و در شب عید نیز اقدام به نورافشانی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha