مناف هاشمی: در جودو و سنگنوردی خبری از سهمیه یونیورسالیتی نیست

تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره سهمیه یونیورسالیتی گفت: در جودو و سنگنوردی خبری نیست. شاید در شنا این اتفاق بیفتد.

به گزارش ایرنا، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک امروز دوشنبه در پایان سی و هفتمین نشست هیات اجرایی این کمیته اظهار داشت: امروز محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک گزارشی از عملکرد ۳ ماهه کمیته ارایه داد. روز گذشته هم روز جهانی المپیک بود و ما نیز این روز را جشن گرفتیم و پیام توماس باخ رئیس کمیته ملی بین‌المللی المپیک را قرائت کردم.

وی افزود: دومین موضوع در خصوص هزینه‌هایی که علاوه بر پاداش به کادر و ورزشکاران باید پرداخت شود، مورد بحث قرار گرفت. این مسئله با اصلاحاتی تصویب شد. نسبت به دوره قبل برای ورزشکاران و مربیان ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ یورو داشتیم که این بار ۱۵۰۰ یورو شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در خصوص خوابگاه ورزشگاه آزادی هم بحث شد. قرار بر این بود که این خوابگاه را برگردانیم اما در جلسه امروز مقرر شد که یک فدراسیون که از بین پزشکی ورزشی و گلف مدیریت آن را قبول کند. اگر بتوانند نیازهای فدراسیون های دیگر را برآورده کنند، واگذاری انجام خواهد شد.

مناف هاشمی ادامه داد: رییس کمیسیون رسانه هم گزارش مفصلی از نحوه انتخاب نمایندگان اعزامی رسانه‌ها به المپیک رسانه ارایه داد. در خصوص حق پخش تلویزیون، نمایندگان صداوسیما در حال انجام مراحل اخذ ویزا هستند تا مسابقات المپیک را پوشش دهند.

وی گفت: حق پخش تلویزیونی المپیک تا یک هفته پیش برای ما قطعی نبود اما مشکلات اخذ ویزا در حال انجام است. در خصوص بسته های حمایتی، برخی فدراسیون‌ها این بسته‌ها را به ورزشکاران ارائه ندادند و هیات اجرایی اجازه داد تا بتوانیم بسته‌های حمایتی را مستقیما به ورزشکاران ارایه دهیم. این مسئله بیشتر در خصوص فدراسیون دوومیدانی صدق می‌کند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک عنوان کرد: تصمیم دیگر هیات اجرایی، پرداخت پاداش به مناسبت عید غدیر به اعضای کاروان ایران در المپیک پاریس بود. شاید این آخرین جلسه هیات اجرایی باشد.

وی درباره سهمیه یونیورسالیتی گفت: در جودو و سنگنوردی خبری نیست. شاید در شنا این اتفاق بیفتد. با توجه به سهمیه‌های احتمالی دوومیدانی، تعداد سهمیه‌های ایران بیشتر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha