۳۰۰ تن گوشت مرغ ماه محرم در خراسان شمالی آماده توزیع است 

بجنورد-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: ۳۰۰ تن گوشت مرغ ایاد پیش رو و ماه محرم آماده توزیع در بازار استان است که واحدهای عرضه در تمام شهرستان ها در این زمینه اقدام می کنند.

به گزارش ایرنا ناصر فخرموحدی روز دوشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم در اعیاد پیش رو و ایام محرم در دستور کار است و در این باره مشکلی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اهمیت وضعیت جوجه ریزی در سالن های مرغداری استان گفت: این امر برای تنظیم عرضه و تقاضا در سطح بازار حائز اهمیت است و باید تدابیر به گونه ای اندیشیده شود که قیمت گوشت مرغ در استان از نرخ مصوب میانگین کشوری تجاوز نکند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: حمایت و اقدامات لازم از مرغدان انجام می شود تا به این تولیدکنندگان صدمه وارد نشود.

۱۲۳ واحد مرغ گوشتی به ظرفیت بیش از سه میلیون و ۶۵۰ هزار قطعه در دوره در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد ۱۱۹ واحد فعال است.

فخر موحدی درباره تامین کالاهای اساسی در استان اظهار کرد: کالاهای اساسی در استان تامین شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد، روند واردات و توزیع گوشت گرم گوساله برزیلی به استان ادامه دارد.

وی با اشاره به گلایه ها و نارضایتی شهروندان در حوزه خدماتی گفت: مقرر شد تا طرحی برای نظارت دقیق در این حوزه تعریف تا از اجحاف در حق مردم جلوگیری شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha