کشف مقادیری مواد مخدر تریاک در شهریار

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از کشف بیش از ۷۶ کیلوگرم مخدر تریاک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "حسین زلفخانی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی رصد اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجه ای مواد مخدر در منزل یکی از توزیع کنندگان در شهریار مطلع که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی منزل متهم ، با هماهنگی قضائی به محل اعزام که در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم ،مقدار ۷۶ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو توقیف گردید.

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ملارد

سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: بنا به تماس تلفنی احدی از شهروندان مبنی بر نزاع خیابانی و تیراندازی در روستای"قشلاق"، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha