سرخ‌پوشان منتظر درخواست مربی مشهور ایتالیایی

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس منتظر درخواست سرمربی ایتالیایی برای شرایطش بر روی نیمکت این تیم است.

به گزارش ایرنا، بعد از قهرمانی تیم قوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر انتظار می‌رفت قرارداد اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان با این تیم تمدید شود اما این مربی اعلام کرد که به ایران بازنخواهد گشت تا بدین ترتیب اوسمار و پرسپولیس خیلی زود به پایان راه برسند.

از همان روزهای نخست باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با گزینه‌های مدنظرش برای جانشینی اوسمار آغاز کرد و نام‌های همچون دراگان اسکوچیچ، مارکوس پاکتا و فان‌شیپ مطرح شدند که همه آنها به دلایل مختلف منتفی شدند.

در این میان جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی از توافق باشگاه پرسپولیس با والتر ماتزاری سرمربی مشهور ایتالیایی و سابق باشگاه‌های ناپولی و اینترمیلان خبر داد. بعد از دی‌مارتزیو بسیاری دیگر از رسانه‌های مشهور ایتالیایی نیز توافق ماتزاری با پرسپولیس را تائید کردند.

بعد از مطرح شدن نام ماتزاری به عنوان سرمربی، حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی اعلام کرد : همان‌طور که می‌دانید با ماتزاری صحبت و توافق خوبی هم کردیم و اجازه هم ندادیم کسی از داخل متوجه شود، اما به محض اینکه خبرگزاری‌های آن طرف اعلام کردند، به یکباره اتفاقات عجیبی افتاد که کار پیچ خورد. صحبتی که با مدیربرنامه‌های او داشتیم، گفت که از داخل ایران تماس گرفتند و شرایط را بغرنج نشان دادند و صحبت‌های خوبی نکردند. من فکر می‌کنم این کار حرفه‌ای نیست که به خاطر اینکه یک مربی به ایران نیاید، چنین حرف‌هایی نزنیم.

همین موضوع سبب شد تا حضور ماتزاری در ایران و پرسپولیس کم‌رنگ شود. با این وجود باشگاه پرسپولیس همچنان خواستار حضور ماتزاری به عنوان جانشین اوسمار هست و نامه‌نگاری و مذاکرات جدیدی را با این سرمربی مشهور ایتالیایی آغاز کرد.

طبق شنیده‌های خبرنگار ایرنا، ماتزاری امشب پیشنهاد و شرایط خود را به باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند تا سرخ‌پوشان در خصوص این شرایط و در ادامه، همکاری ماتزاری با سرخ‌پوشان تصمیم‌گیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha