۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85518775
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

استخر کریم‌خان زند ملایر بازگشایی شد

۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85518775
استخر کریم‌خان زند ملایر بازگشایی شد

همدان- ایرنا- استخر کریم‌خان زند ملایر پس از چهار سال وقفه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شهردار ملایر در آئین گشایش استخر کریم‌خان زند ملایر اظهار کرد: این پروژه در راستای اهداف بازآفرینی شهری و استفاده بهینه از فضاهای ورزشی و فرهنگی، مورد بازسازی و به روزرسانی قرار گرفت.

«مجید فرجی» افزود: مدت‌هاست ما به دنبال احیای استخر کریم‌خان زند هستیم که در سال‌های قبل فرسوده شده بود و قابلیت استفاده را نداشت و به همت حوزه عمرانی شهرداری ملایر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بازسازی شد.

شهردار ملایر با بیان اینکه در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی در مناطق بازآفرینی اقدامات خوبی طی سال‌های گذشته صورت گرفته، خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر پروژه‌های خوبی همچون ایجاد زمین‌های ورزشی، بوستان‌ها، فضای بازی، سرای محله و مجموعه‌های فرهنگی و خدماتی در نقاط حاشیه شهر، کم برخوردار و محله‌های بازآفرینی ایجاد شد.

فرجی یادآور شد: هفته گذشته نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث زمین‌های چمن مصنوعی در محله‌های بازآفرینی شهری ملایر اختصاص یافت.

وی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد چنین فضاهایی سرانه‌های ورزشی در محله‌های بازآفرینی و کمتر برخوردار شهر افزایش یابد و سطح خدمت‌رسانی و رضایت‌مندی شهروندان، در مناطق مختلف رشد خوبی پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز گفت: در آستانه عید سعید غدیرخم، استخر سرپوشیده کریم‌خان زند به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر در ۳۰ متری شهید تاجوک بازسازی و بازگشایی شد و اهالی این منطقه از شهر می‌توانند از این ظرفیت ورزشی استفاده کنند.

«حمیدرضا سپهری‌نیا» افزود: استخر کریم‌خان زند به ظرفیت اماکن ورزشی و دیگر استخرهای ورزشی ملایر اضافه شد و استخر سامن و استخر سرپوشیده ملایر نیز طی سال‌های آتی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا؛ در حال حاضر پنج استخر ورزشی در شهر ملایر فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha