مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه ضامن اقتدار نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضامن اقتدار و صلابت ایران اسلامی در مناسبات بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهنام نظری روز دوشنبه در آیین اختتامیه طرح ملی ایده‌پردازی در اراک، افزود: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کنونی کشور بسیار، سرنوشت‌ساز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردمی صبور، فهیم و با غیرت داریم که با تمامی مشکلات و کمی و کاستی ها، با صبوری و وفاداری به آرمان شهدا و امام شهدا در دفاع از کشور بزرگمان ایران با شور و شعور ولایی و حسینی، غیرتمندانه در تمامی عرصه های اجتماعی حضور دارند و در انتخابات پیش رو نیز حضوری گسترده خواهند داشت.

نظری با اشاره به عمر کوتاه دولت سیزدهم گفت: دولت شهید رئیسی کار خود را با خدمت صادقانه، به شکل آشکارا نشان داد و شهید رییسی، هرگز وقت خود را صرف تخریب نکرد بلکه به مردم خدمت کرد.

وی به ویژگی دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد:
توجه به مردم و در خط ولایت بودن ، ویژگی برجسته رییس جمهور شهید بود و همواره بر این مهم تاکید داشت.

استان مرکزی در سیاه چاله جمعیتی

وی در بخش دیگری از سخنانش به کاهش جمعیت اشاره و گفت: استان مرکزی نه در چاله جمعیتی بلکه در سیاه چاله جمعیت افتاده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شمار بالای جمعیت از مولفه‌های قدرت است اگر تلاش به موقع صورت نگیرد نمی‌توان از این مولفه بهره‌مند شد.

نظری افزود: همه مولفه‌های قدرت با جوانی جمعیت تامین می شود و باید باور غلطی که در گذشته گفته می‌شد «۲ بچه کافی» از جامعه زدوده شود.

وی بیان کرد: دشمنان از جمعیت جوان آگاه، هراس دارد بنابراین با افزایش جمعیت و نگه داشتن جمعیت جوان، باید دشمنان را مایوس کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: کاهش جمعیت و افزایش شمار سالمندان کشور را با چالش جدی مواجه می‌کند که با تاکید مقام معظم رهبری باید این مشکل رفع شود.

حسین محمودی‌فر افزود: کاهش موالید توازن جمعیتی را برهم می‌زند و حمایت از سالمندان به مشکل جدی مواجه می‌شود.

وی در ادامه به آثار ارسالی به جشنواره طرح ملی ایده‌پردازی اشاره کرد و ادامه داد: 103 اثر با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی ،جوانی جمعیت، ترویج ازدواج آسان، فرزندآوری و تربیت فرزندان از ۱۷ استان به دبیرخانه ارسال و از این تعداد، سه اثر منتخب و هشت اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: سه اثر منتخب این جشنواره به ترتیب از استان‌های مرکزی، قم و خراسان رضوی برگزیده شدند.

محمودی‌فر افزود: همچنین ۲۶ اثر ارسالی به این جشنواره که قابلیت اجرا دارند در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha