جزئیات اجتماع مردمی حامیان سعید جلیلی در میدان امام حسین (ع) تهران +عکس و فیلم

تهران-ایرنا- اجتماع مردمی حامیان «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، همایش انتخاباتی سعید جلیلی عصر امروز دوشنبه چهارم تیر با حضور جمعی از طرفداران این نامزد انتخاباتی در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شد.

بسیاری از هواداران سعید جلیلی در اطراف میدان امام حسین (ع) با در دست داشتن پرچم ایران و با شعار «جلیلی جلیلی حمایتت می‌کنیم» در حال عزیمت به میدان آیینی امام حسین (ع) هستند همچنین برخی از هواداران نیز به صورت سرود و همخوانی از جلیلی حمایت می‌کنند. عده‌ای از حضار بر روی پلاکاردهایی نوشته اند: «به عقب بازنمی گردیم».

تصاویری از سید محرومان شهید آیت الله رئیسی و سعید جلیلی نیز در دستان حاضران در این اجتماع مردمی دیده می‌شود  و روی برخی پلاکاردها نوشته شده است: «سعید جمهور»

به دلیل وزش باد و باران برخی مردم در اطراف میدان و در مکان‌های مسقف حضور دارند همچنین عده‌ای با چتر در مراسم شرکت کرده‌اند.

بر روی پلاکارد دیگری نوشته شده است:«از قانون راهبردی مجلس  عصبانی باش»

روی پلاکارد دیگری خطاب به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم نوشته شده است: «ظریف جان (اگر) همین جیغ و دادها را سر آمریکایی‌ها می‌کردی؛ این  حال و روزمان نبود»

طنین مظلومیت مردم فلسطین در میدان امام حسین (ع)

همچنین برخی از هواداران جلیلی با ابتکاری با در دست داشتن پرچم کشور فلسطین و با در دست داشتن تصاویر کشتار رژیم کودک‌کش اسرائیل به نوعی از مردم مظلوم فلسطین نیز در این اجتماع  حمایت کردند.

پدر شهیدان شاهمرادی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: سعید جلیلی ادامه دهنده راه شهید جمهور رئیسی است و مردم باید آگاهانه به این نامزد دوست داشتنی و مظلوم رأی دهند.

در میان جمعیت طیف‌های مختلف مردم دیده می‌شود که به صورت خانوادگی در این اجتماع حاضر شدند.

مردم با شعار «صل علی محمد بوی رئیسی آمد» از سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میان جمعی از طرفداران خود در میدان آیینی امام حسین (ع) ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: امروز ما در آستانه یک انتخاب دیگر قرار داریم. انتخابی در راستای انتخاب قبل و در راستای انتخاب بزرگی که ملت ما با  انقلاب اسلامی انجام داد.  ملت ما جمهوری اسلامی را انتخاب کرد که مردم تعیین کننده هستند. همه دنیا امروز اعتراف دارند که روز جمعه (هشتم تیرماه) نتیجه را مردم انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: کسی که امروز در جایگاه (ریاست جمهوری) قرار می‌گیرد؛ این جایگاه طعمه‌ای نیست که تعارف کنیم بلکه راه جدی است که با انتخاب خود ادامه می‌دهیم و خواهیم ایستاد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نگاه‌ها باید به مردم باشد نه اینکه در فلان کشور چه کسی رئیس جمهور می‌شود، افزود: کسانی که نه تنها نگاه به قله‌ها ندارند بلکه سخنشان ناامیدی است و نگران هستند که فلان کشور به ما اخم خواهد کرد؛ بعد می‌گویند ما باید راه را ادامه بدهیم در حالی که نگاه‌ها باید به مردم باشد نه اینکه در فلان کشور قرار است فلان شخص به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. با نگاه به ملت می‌شود پیشرفت کرد.

جزئیات اظهارات نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اینجا بخوانید.

جلیلی که حدود یک ساعت دیگر در چهارمین مناظره تلویزیونی حضور خواهد داشت به دلیل ضیق وقت با موتورسیکلت راهی صداوسیما شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha