کاپیتان تیم فوتبال جوانان: کار نیمه‌تمام خود در نوجوانان را اینجا تمام می‌کنیم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال جوانان با بیان اینکه به دنبال رسیدن به سکو در جام ملت‌های آسیا هستیم، گفت: کار نیمه تمام خود در رده نوجوانان که نتوانستیم به جمع چهار تیم نهایی جام‌جهانی برسیم را در این رده سنی تمام می‌کنیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا؛ عرفان درویش‌عالی در جریان تمرین این تیم و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون در اردوی متصل به اعزام هستیم. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو، بهترین نتایج را کسب کنیم و کار نیمه تمام که در رده نوجوانان داشته و به جمع ۴ تیم جهان نرسیدیم را در رده سنی جوانان تمام کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که به عنوان کاپیتان تیم چه مسئولیتی دارید؟ بیان کرد: فقط به فکر موفقیت تیم هستم. از روزی که کارمان را آغاز کردیم، هدفمان قهرمانی در آسیا بوده و نمی‌خواهیم تنها در مسابقات حضور داشته باشیم.

کاپیتان تیم جوانان در خصوص شناخت از حریفان در مرحله مقدماتی، گفت: ایران در این مرحله با تیم‌های هندوستان، مغولستان و لائوس همگروه است. از هند و مغولستان شناختی نداریم اما با لائوس در مقدماتی آسیایی نوجوانان بازی کرده‌ایم. همه رقبای ما قابل احترام هستند.

وی در خصوص حضورش در تیم‌های نوجوانان و جوانان، عنوان کرد: حضور در این ۲ رده تاثیرگذار است. ما ۲ سال کنار هم کار کرده‌ایم و مثل خانواده می‌مانیم. این موضع می‌تواند کمک زیادی به موفقیت‌مان داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha