۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85519650
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جشن و سرور عید ولایت در بوشهر

۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85519650
جشن و سرور عید ولایت در بوشهر

بوشهر- ایرنا - همزمان با ۱۸ ذی الحجه عید غدیر خم ، استان بوشهر در جشن عید ولایت نخستین اختر تابناک امامت و ولایت امیرمومنان علی (ع) سراسر در جشن و سرور است.

به گزارش ایرنا مردم ولایت مدار استان بوشهر همزمان با دیگر مسلمانان با برپایی محافل جشن و سرور، پخش گل و شیرینی و اطعام غدیر ولایت مولا امیرمومنان را گرامی داشته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت عید غدیر خم در ۱۳ شهر و ۲ روستای این استان جشنی به طول ۲۰ کیلومتر و ۴۰۰ متر برپا شده است.

" حجت الاسلام محمد قادری" روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: امسال در اطعام غدیر، ۱۵۳ هیات با یک هزار و ۵۶۶ دیگ غذا، ۲۷۶ هزار و ۲۴۰ پرس غذا را طبخ و توزیع می‌کنند.

وی افزود: ۲۷۳ موکب در مسیر جشن غدیر در حال پذیرایی و ارایه خدمات فرهنگی هستند.

بیشتر بخوانید

ایجاد ۱۰۰ غرفه غدیر در ساحل بوشهر

برنامه‌ریزی برگزاری ۲هزار جشن خانگی غدیر در استان بوشهر

قادری ادامه داد: همچنین در این ایام، ۳۶۶ موکب خدمت در کنار خدمات خود با تبیین گفتمان خدمت و مقاومت مردم را دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات می کنند.

حجت الاسلام قادری عنوان کرد: در زمینه اقدامات فرهنگی تبلیغات اسلامی در افق تبلیغی محرم الحرام امسال قرار است با تبیین آیات مقاومت به گفتمان مقاومت پرداخته شود.

وی یادآور شد: این کار که در ادامه پویش زندگی با آیه‌ها و برای اولین سال انجام می‌شود، مبلغین و افرادی که در هیئات، تکایا و مساجد خدمت می‌کنند هر شب به یک آیه از آیات مقاومت می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در خصوص برنامه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با سه پویش منا، موکب‌های خدمت و پویش مثل ابراهیم به تبیین دستاوردهای خدمتی حضرت آیت الله رئیسی می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha