عیدانه رهبر معظم انقلاب به دریادلان مستقر در جزایر نازعات خلیج‌فارس اهدا شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، هدیه ویژه و متبرک شده غدیریه رهبرمعظم انقلاب را طبق رسم هر ساله به دریادلان و رزمندگان حافظ مرز عزت و اقتدار نظامی اسلامی در جزایر نازعات خلیج‌فارس تقدیم کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران روز سه‌شنبه در این آیین با تبریک عید بزرگ غدیر گفت: فلسفه عید غدیر بخشیده شدن گناهان است و هر کسی نمی‌تواند ادعای سرباز ولایت را داشته باشد تا آن زمانی که ما در مسیر احکام خداوند هستیم، و ولایت خدا و پیامبر و ائمه(ع) را داریم می‌توانیم ولایتمدار باشیم.

دریادار علیرضا تنگسیری در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اظهار کرد: ما از غدیر باید درس بگیریم، در این راه باید هم خودمان را بشناسیم هم مسیر و رهروان این مسیر را بشناسیم تا از مسیر حق منحرف نشویم.

وی اضافه کرد: انتخاب ما باید امتداد ولایت باشد، افرادی را انتخاب کنیم که واقعا در مسیر ولایت باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارزش انتخابات و اثر آن در تاریخ این ملت و انقلاب اسلامی خطاب به سربازان و پاسداران مستقر در جزایر گفت: اگر مردم در صدر اسلام هم درست انتخاب کرده بودند، امت اسلام اکنون پراکنده نبود.

منطقه نازعات به مجموعه چهار جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک، بوموسی و سیری در خلیج‌فارس در نزدیکی تنگه هرمز گفته می‌شود که تشکیل دهنده شهرستان بوموسی در استان هرمزگان بوده و از اهمیت راهبردی ویژه‌ای برخوردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha