دیپلمات پیشین وزارت خارجه:حضورحداکثری درانتخابات تجدید میثاق باقانون اساسی است +فیلم

پردیس- ایرنا- دیپلمات پیشین وزارت امورخارجه گفت: میثاقی به نام قانون اساسی داریم و با حضورحداکثری در انتخابات نشان بدهیم که می خواهیم قانون اساسی را اجرا کنیم.

به گزارش ایرنا، نصرت الله تاجیک روز سه شنبه در محل ستاد تبلیغات انتخابات کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری که به ریاست علی مختاری آذر در پردیس برپا شده به خبرنگار ایرنا گفت: قانون اگر همه مردم، نخبگان، دانشگاه و حکومت حضور درانتخابات را نقطه عطف تلقی کنند و مشارکت حداکثری شود شروع جدیدی برای این است که از فکرو ایده جوانان در مملکت بهره ببریم.

دیپلماتیک پیشین وزارت خارجه:حضورحداکثری درانتخابات تجدید میثاق باقانون اساسی است +فیلم

سفیر سابق کشورمان در اردن با اشاره به ضرورت حفظ و رعایت اخلاق در مناظره ها و رقابت ها ، توضیح داد: تمام گروه های سیاسی باید به حداقل های قانون مداری پای بند باشند با توجه به اینکه رعایت اخلاق در کنار قانون مهم و موثرتر است.

تاجیک گفت:برای افتادن کشور روی ریل توسعه باید تا جایی که اقتضا دارد از روابط ایلی و قبیله ای کم کنیم وتاسیس دولت مداری مدرن به این سمت ببریم که هویت سیاسی بر اساس اندیشه های سیاسی که در کشور وجود دارد شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه اصلاحات در کشور پروژه نباشد و به پروسه و روند تبدیل شود، توضیح داد: به اصلاحات به عنوان پروژه کوتاه مدت نگاه نکنیم و حکومت، تقویت احزاب را برای گسترش و توسعه گفتمان در دستور کار قرار بدهد و گفت و گو به عنوان محور توسعه تلقی بشود.

وی گفت: برای تقویت سیاست خارجی باید سیاست داخلی قوی داشته باشیم و با روشی نوین و مطمئن انسجام ملی را تقویت کنیم توسعه داشته باشیم ، برنامه هسته ای را پیش ببریم و در منطقه خاورمیانه سرمایه گذاری کنیم که همه این موارد برای مردم هزینه ایجاد می کند.

تاجیک توضیح داد: درشهرستان پردیس افراد زیادی سکونت دارند که ارتباطات خوبی با دولتمردان دارند و دراین راستا می توان با تشکیل اتاق فکر توسط فرمانداری از ظرفیت آنها برای توسعه شهرستان بهره برد.

مردم مسئولانه در تعیین سرنوشت خود حضور داشته باشند

علی مختاری آذر، رئیس ستاد تبلیغات انتخابات دکتر پزشکیان گفت: شهروندان با هرسلیقه وتفکر مسئولانه در انتخابات حضور حداکثری داشته باشندو آینده سیاسی و اقتصادی خود را با این حضور پر شور سیاسی رقم بزنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha