وزیر سابق اطلاعات: مسعود پزشکیان ایران را برای همه می‌خواهد 

کرمانشاه - ایرنا - سید محود علوی وزیر سابق اطلاعات با تصریح بر اینکه مسعود پزشکیان اندیشه اصلاح طلبی دارد، گفت: ایشان برای همه گروه‌ها و جریانات سیاسی احترام قائل است و خودش را محصور در یک جریان نمی‌داند بنابراین ایران را برای همه می‌خواهد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی عصر سه شنبه در همایش اعتدال‌گرایان استان کرمانشاه و در جمع هواداران مسعود پزشکیان گفت: من که از سال ۱۳۶۰ اصولگرا هستم امروز و در مقطع حساس کنونی معتقدم باید به دکتر پزشکیان رای دهیم چراکه ایشان بر اساس باور قلبی توسعه، پیشرفت و عدالت را برای همه مردم ایران اعم از شیعه، سنی، اهل حق، مسیحی، کلیمی، زرتشتی، صوفی و اسماعیلی می‌خواهد.

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان معیشت خوب و بهره مندی از تمام امکانات کشور را حق کرد، ترک، لک، لر، بلوچ، ترکمن، کرمانج، مازنی، گیلک، فارس و عرب می‌داند افزود: ایشان خود را موظف به خدمت برای همه می‌داند و برای تحقق این مهم هیچگونه مرزبندی ندارد همچنانکه در تیم دولتی ایشان هم نخبگان عهده دار امور خواهند بود و همه جوانان در صورت شایستگی در این تیم مورد توجه قرار می‌گیرند.

وزیر سابق اطلاعات: مسعود پزشکیان ایران را برای همه می‌خواهد 

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه پزشکیان توسعه و پیشرفت را برای جای جای ایران خصوصا مناطق محروم و کم برخوردار می‌خواهد گفت: ایشان حزب الهی و معتقد به اصول انقلاب است و در اصول دینی و مذهبی خود هرگز اهل ریا و تظاهر نیست؛ رنج مردم را درک می‌کند و از رنج آنها رنج می برد.

علوی نقش مردم در دولت پزشکیان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دکتر پزشکیان اقتصاد را مردم پایه می‌داند و در عین حال با کمک همه اقشار مردمی بنا دارد مسایل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی را سر و سامان دهد.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه هشتم تیر ماه تاکید کرد و افزود: اگر مردم در این انتخابات حضور پررنگی داشته باشند رییس جمهوری انتخاب می‌شود که همه مردم احساس کنند رییس جمهور دارند اما اگر مشارکت پایین باشد ممکن است کسی انتخاب شود که رییس حمهور همه مردم نباشد.

وزیر سابق اطلاعات: مسعود پزشکیان ایران را برای همه می‌خواهد 

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha